- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Én is így gondolom,,de Ha jól értelmezem a harmadik képkocka még nincs kész egyáltalán, tehát nem ment végig a szalagon kizárólag a mozgásvektor adatok alapján a GPU kiszámol egy saját képkockát és valamelyest eltolva beszúrja az akkor éppen készülő normál pipeline alapú 3 képkocka elé remélhetőleg eltalálva a végeredményt ami valójában nem feltétlenül felel meg a mozgásra és egér irányításra szánt adatoknak .
Gondolom egyáltalán nem tartalmaz egér/ bill adatot ,mert nincs benne a CPU egyáltalán a generálásba és ez miatt több az FPS de kevesebb a mozgásadat és nő a késleltetés.
Tehát összesen egy képkocka van kész a másodikat szinte teljesen a GPU számolja( 7/8-ad rész) és azután érkezik a kész 3. amit felhasznál megint egy saját képkocka generálásához.Az interpoláció két kész képkockából általában kész képadatok alapján számol 3. képet ez szerintem annál sokkal finomabb dolog.
A DLSS 3.0 mellé kötelező az Nvidia reflex támogatás és azzal együtt szerintem jó lesz a késleltetés és az FPS növekedés jelentős lesz jobb képminőségel párosítva. Az AMD-s oldalak és emberkék az késleltetést veszik elsősorban képbe és erre hivatkoznak hogy ez szar, az Nvidiások pedig az FPS-t és a képminőséget, azt gondolom a tesztek eldöntik majd a dolgot 1 héten belül.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Nem lehetne ezt így?
[]: számolt
[1] 2 [3] 4Tehát:
számolt
[1] 2 [3] 4
megjelenített:
__[1] 2 [3] 4Tehát A 4-ik, interpollált képkockát nem lehetne az [5] bevárása nélkül csak a korábbiakból kiszámítani a sebességvektorok illetve a korábbi interpollációk utolagos validálása alapján?
A, 4 = 2 + [3]
B, 4 = [1] + [3]
C, 4 = [3]A: Ideális esetben a mozgásvektorok nem változnak jelentősen ezért a mozgásvektorból és az időintervallumból jó közelítéssel meg lesz a 4-es interpollált kocka a 2 és [3] felhasználásával. Tehát nem két meglévő ismert pont között interpollálunk, hanem előre következtetünk (x + vx*dt jelleggel, ahol folyamatosan mérjük a becsüljük a vx-et és utólag korrigáljuk).
Azt, hogy az A modszer alkalmazható-e, a 4-es kiszámítására, a [1]-es és [3]-as képkocka validálni tudja, hiszen meg tudja utólag nézni, hogy a ([1], [3]) => 2 interpolláció teljesül -e. Ha nem, akkor a 2-es képkocka nem volt jó ezért bár már kiraktuk, de további interpollációhoz nem használjuk.
Itt jön a B vagy C:
Felhasználjuk az [1]-et a [3] mellé vagy ha semmilyen lövésünk nincsen, hogy mit kéne csinálni, akkor duplázzuk a [3]-at.Így legalább a késleltetés nem növekedne jelentősen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Idén elmarad a BlizzCon
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OLED TV topic
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nintendo Switch
- Linux kezdőknek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...