- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
llax
senior tag
A többi azonnal nem megy. De ez nem azt jelenti, hogy később sem mehet. Pl. töltöd majd munkaidőben...
Soha ne azt nézd, mikor lesz kivétel nélkül mindenki számára (olcsó, kényelmes) megoldás. Olyan talán soha nem lesz.
Kertes házas téma, teremgarázsos társasház kb. azonnal megy, garázssorok relatíve kis befektetéssel majdnem azonnal. A következő lépés viszont nem a "csillaggarázsok" áramellátásának megoldása, hanem a céges parkolóké, parkolóházaké (ahol nincs névre szóló parkoló, oda valami minimalista terminál is kell, mivel többen is használhatják ugyanazt a csatlakozást). Ezen felül lassú töltés mellett sem fontos a mindennapos hozzáférhetőség (városon belül napi 3-4-5-6kWh!).Akinek nagy akkus autója lenne (pl. Tesla...), annak ez nem probléma, csak "melóbajárós" autónak a főfalun belül egy töltés: akár 1,5-2 hét használat... Azt meg túl lehet élni.
Az agglomerációból bejáróknak meg ált. megoldott a mindennapos otthoni töltés is, napi 100-150km-ig még nem kell otthoni töltőt telepíteni, de még csak 3 fázist bekötni sem... (aki többet megy naponta, az legyen a türelmesebb fajtából való, vagy ne szívassa magát villanyautóval)
-
llax
senior tag
A következő 9 év az jövő évtől ketyegjen. Akkor kezdenek szállingózni a bőven 10m alatti villanyautók, ha nálunk nem is, de tőlünk nyugatabbra már kifejezetten olcsónak számítanak.
A hazai helyzetre: paletta nagyobb bővülése és a gyártás jelentősebb felfuttatása (2016...2019) utáni, már nagyobb számban és választékban jelen lévő modellek használtpiacon megjelenése 1-2 éven belül várható. A régebbi, olcsóbban elérhetőkből nincs túl sok.(Máshol százak ülnek egész nap irodákban. Bp. szinten tízezrek. Európai nagyvárosokban százezrek.)
-
szebe
őstag
Aki annyit megy, hogy naponta kell tölteni (tehát ~200km-t utazik legalább), annak vagy nem megérős, vagy tudja otthon/munkában tölteni.
Az "átlagos" felhasználó meg tölti mondjuk bevásárlás alatt (az nem olyan irreális, hogy elszüttyög az ember kéthetente ~másfél órát egy hiperben)Prius-téma: érdemes számolni cw értékkel is, ha már autópályás fogyasztás.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5