- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
Azért is írtam külön, hogy a Prius nagyjából a Golf-al összevethető, ahhoz képest lesz sokkal kisebb az abszolút légellenállás.
Abszolút számokban a Golf légellenállása majdnem akkora, mint a Model X-é és kicsit nagyobb, Model S-é (ami 2 kategóriával nagyobb autó, azaz a Passat-nál is nagyobb 1 számmal). Külön érdekesség, hogy a legutóbbi néhány Passat együtthatója annyival kisebb a Golf-énál, hogy az abszolút légellenállása nem nagyobb.
A többi"hatchback" formának is nagyon magas az együtthatója, itt-ott még a kombiké is jobb, a szedánoké és a "sportkombiké" sokkal jobb. Ez akkor az érdekes, ha ugyanabból a típusból van többféle karosszériaváltozat, mert a homlokfelület ott majdnem azonos.
[ Szerkesztve ]