- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Értem, tehát egy 80km/h-nak megfelelő fordulatszámmal előállít annyi áramot, amivel 120km/h-val lehet menni a gyakorlatban ? Nincsenek hirtelen a fejemben a motorhatékonyság-görbék, de kicsit gyanús, hogy a veszteség nagyobbik fele jön a négyzetesen emelkedő légellenállásból és kisebbik fele az ideálisat meghaladó fordulatszámból. Márpedig a légellenállás ott marad, tökmind1, milyen motorcsoda van a háztető alatt.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
llax
senior tag
Autópályán azért nem muzsikálnak olyan jól a Priusok. Bármely hasonló méretű, nem túlmotorizált benzines is megveri fogyasztásban (kivéve hegyvidéken). Az igazi élettere a város, de ott meg (újabban) a villanyautók verik el.
Eddig a világ civilizáltabbik felén az egyik húzómodellje volt a Toyotának, akik 1-2 évvel ezelőttig azt hitték, hogy ilyen mellett nem is kell villanyautót fejleszteni. Mostanra talán a Toyotánál folyik a legintenzívebb (és clean sheet!!!) EV fejlesztés, ebből lehetnek még meglepetések... -
Nagyon jó volt a piár csapat.munkája, ha így megragadt a tudatban.
"...nem ismered a bolygóművet, aminek a lényege, hogy a motor optimális fordulaton működik, miközben hajtja az autó és tölti az akkumulátort ..."
A bolyogómű nem fordulatszámot optimalizál."...ráadásul a villanymotor is segít neki nyomatékban, amit szintén szimultán a motor által termelt áramról működik (heretical mode)...."
OK!
Például a motor termel 40 Nm nyomatékot.
Ebből kapjon 30-at mechanikus erőátvitel. Amiből X Nm jut el a kerékig.
10 Nm jusson a generátornak. A generátornak és villanymotornak 100% alatti a hatásfoka. Dupla veszteség keletkezik a többszörös energia átalakítás okán. Legyen Y Nm a kerékre juttatott nyomaték.Könnyen belátható, hogy valamelyik erőátviteli irány jobb hatásfokkal dolgozik a másiknál. A másik kihagyásával javítható a jármű teljesítménye vagy csökkenthető a fogyasztása.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5