Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz arnyekxxx #147 üzenetére

    "Az eredmények kiértékeléséhez természetesen olyan szoftveres támogatásra van szükség, amely képes a nyers beérkező adatokból precízen értelmezhető kimeneteket generálni, ezáltal biztosítva a zavartalan működést.

    Ebben az esetben az autó sebességétől függő referencia intervallum számított értékeihez történik a viszonyítás, azonban a keréktípusok, és az útviszonyok különbözősége és más egyéb külső behatások miatt ezek az értékek minden jármű esetében egyediek. Így szükséges némi idő, hogy ezek az értékek elérhetővé váljanak. Ezt nevezik tanulási folyamatnak, ami után már lehetővé válik a detektálás.

    A rendszer 30%-os vagy annál magasabb nyomásvesztést tud jelezni 15 és 250 km/h között az újszerű állapotban levő gumiabroncsok esetében."

    A harminc százalék nyomásvesztés már szemmel is látható. Nagy haszna nincs. A tanulási időszak alatt meg semmi sincs, mert a kanyarokban visítana a rendszer. A mechanikát nem lehet kicselezni. Minden gumicserénél újra kell tanulni a rendszert. Nem véletlen, hogy nem ez a megoldás terjedt el a személygépjárművek esetében.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák