- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Ha megnézed a töltéstárolás fejlődését, messze nem halad olyan ütemben, mint a többi technológiai vívmány. Holott az elektromosságot és a töltést már a főniciaiak is használták egyes kutatások szerint( ha jól emlékszem, de lehet, hogy a görögök).
Nem feltétlen az akkuval van gond, hanem a megnövekedett energia éhséggel. Mert azt tényleg nem igazán bírja lekövetni a töltéstárolás. Lásd fél-egy napot bíró telefonok, stb. Az az autó meg (egyéni preferencia!!!!!)amelyik nem képes autópálya tempóban (nem, a 110 nem az) megtenni legalább 5-600km-t, bekapcsolt klímával vagy mondjuk ülésfűtéssel kényszer pihenő( töltés/tankolás) nélkül, az nem autó..... Nekem. Holott az üzemanyag árakat figyelembe véve, szívesen vennék. De nincs! Városi rohangálósnak időről időre elgondolkodom rajta. De ilyen korlátok mellett meg két autó mellé drága és felesleges.
Ha röviden akarnám írni: a töltéstárolás, mint technológia a technikai fejlettséghez képest messze el van maradva. Szerintem."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...