- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Íme az új Android Auto!
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz peugeotmate #35 üzenetére
"Am block a városi autó kifejezés értelmezhetetlen ... "
Ugyan miért? Vegyük pl. Gödöllőt. Az egyik haverom Máriabesnyőn lakik (kertövezet, gyk. Gödöllővel összeépülve). Két autójuk van. Egy Octavia és egy (talán) 1994-es, de jó állapotú Corolla. Két gyerkőc logisztikáját kell megoldani. Még nem is feltétlen az iskolába - bár néha oda is -, hanem az egyéb különórákra. Nekik nagyon jó lenne egy elérhető árú, kis méretű elektromos autó. Ilyen ugye kb. sose volt (talán nagyon régen a Skoda Citigo-E iV).
És igen a villany pont ide, ill. pont erre (napi mondjuk max. 50 km) való. Az Ocatvia kiváltására nem igazán alkalmas (sokat jár vele a haver külföldre).
Ezzel szemben mit látunk? A kis autók (a belsőégésűek is) gyakorlatilag megszűnőben, villanyosakból pedig csak a batárok vannak. Meg van ennek is az oka persze, de épp ez ellen kellene tenni. Csak mikor ekkora hülyék ülnek az Eu. döntéshozói között, akkor erre semmi esély.