Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZooLee

    őstag

    válasz Tsebacsi #42 üzenetére

    Nemhogy a tappancsért, de a tappancs nyoma miatt is feltörik már az autót, ha olyan helyen jársz! A tapadókorong nagyon jellegzetes nyomot hagy a szélvédőn, és az erre szakosodott kisiparosok ez alapján feltételezve, hogy csak lekapták a cuccot és bedobták az ülés alá vagy kesztyűtartóba sokszor bepróbálkoznak.

    Nekem a műszerfalon van egy tartó alap, és arra rögzítettem rá a Dension tartóját. Így nem tudom ugyan lekapkodni, de eddig még nem is bántották, pedig pesten parkolok vele. Viszont így, mivel az egyik szellőzőráűcs ráfújja a levegőt, ezért a hűtés is meg van oldva.

    (#38) kispecek: Jó gondolom azt hogy evvel a ketyerével a telefonomon lévő zenéket, navigáció hangját is tudom küldeni BT-n a gyári fejegységre?
    Van ilyen terméke a Dension-nak kifejezetten Iphone 4-5-re, de az csak kizárólag avval kompatibilis.

    Jól gondolod, nagyon jól lehet bármit (zenét, podcastot) hallgatni az autó hangszóróin keresztül, és tényleg jól szól. Ha a "Car Dock for iPhone5"-re gondolsz, az csak egy Lightning adapterrel tud többet a sima "Car Dock for Smartphone"-tól. A sima "Car Dock for iPhone" valóban készülékspecifikus, szerintem jobban jársz, ha simát veszel és egy mUSB->Dock Connector átalakítót. Így több készülékhez is tudod használni.

    (#15) dionaea: DE tényleg macerás ki be rakni. ha legalább dokkolós lenne akkor nem nagy történet. No meg a rengeteg kábel

    Nade mivel dokkoltatnád? Az Apple az egyetlen, aki standard helyre rakja a dokk csatlakozóját, az összes többi telefongyártó szanaszét, máshová még típuson belül is. Ez a legjobb megoldás, amit eddig láttam (egy kb. 10-15 cm-es kábelen lóg a mUSB csatlakozó) mert eddig minden telefont tudtam vele tölteni a BB-től kezdve a különböző androidos telefonokon át a iPhone-ig.

    Egyébként a telónak biztos jót tesz, ha kint van a szélvédőn egy telefon amire nyáron lazán süt a nap ezzel minimum 50 fokosra melegíti a készülékházat.

    Körültekintően kell elhelyezni, lásd feljebb. Nem kötelező a tapadókorongot használni, az csak egy olyan univerzális lehetőség, ami mindenre jó a Smart-tól a kamionig.

    de egy hétköznapi normál autónál 130kmh környékén a kihangosító már elég használhatatlan.

    Ez nem igaz, egy normális kihangosító egy átlagos autóban teljesen jól működik ilyen sebességnél (persze, nem leengedett ablakokkal) Ebben kifejezetten jó a kihangosító, még senki nem panaszkodott, mindkét irányban jól működik, pedig egy teljesen átlagos, kismotoros autóm van, amivel telefonáltam már 150 fölött is (német autópályáról ugye :) )

    (#11) kameraman77: 30.000 egy telefontartóért? :Y 5000 körül megvenném, amúgy ennyiért már BT füles, néhány pótakksi a telefonhoz, vagy bármi. Túlárazott, és értelmetlen termék, ki az aki kihangosítva telefonál?

    Milyen jó, hogy látatlanban és ismeretlenül leszarozod. Számolj még hozzá egy rendes FM transzmittert, egy rendes autós töltőt. 5e forintért egy rendes tartókart nem nagyon kapsz, nemhogy egy teljes passzív tartót. Remélem az utolsó mondatodat meg viccnek szántad, és nem kézből telefonálsz. Ha headset kontra kihangosítóra gondolsz, akkor én használtam headsetet amióta az első megjelent, sokfajtát, olcsóbbat, drágábbat, de hosszabb távon (~1 óra) mindegyik kényelmetlen volt. Tény, hogy az olcsó kihangosítóknak szörnyű a hangja (mindkét oldalon) de egy normális kihangosító tökéletesen szól.

    (#10) zeg: főleg hogy mobilra is meg kellene vennem 18e körüli összegért a naviszoftvert, ha valami minőség közeli élményre vágyom. Inkább 70 körül egy aktív tartós profi navi 3 havonta térképfrissítéssel, LG optimus dizájnnal, mint ez a telefonos párosítós megoldás.
    ...
    Nem igazán értem hogy akinek 30ezres tartója van, az miért nyomorog valami mobilos izével.

    Ez nem nyomorgás kérdése ma már. Jobb a PNA, de akkor két eszközöd van, két eszközt kell töltened, frissítened, stb. Hacsak nem vagy sofőr, aki éjjel-nappal az autóban ül, szerintem a telefon navija is megteszi. Tény, hogy nem annyira profi, mint egy dedikált navi (jobb/jobban látható képernyő, sávinformáció, esetleg jobb térkép, aktív tartó) viszont a telefon mindig veled van, fel van töltve, több navit tehetsz rá (nekem pl. rajta van a gyári online navi, a Waze a közösségi szolgáltatásai miatt és egy EU-s Navigon, mert az offline) és valamelyik csak jó lesz. Igazából amióta megvan a telefon, azóta a nüvi 768T a fiókban pihen, legyen bármilyen jó is. Mostanra szerintem elvesztette a kezdeti előnyét a dedikált PNA készülék a telefonos navikkal szemben.
    (Ja, nekem még egy plusz pont, hogy motoron is egyszerűbben tudom használni a telefonomat, mint a dedikált navit)

  • ZooLee

    őstag

    válasz embe #56 üzenetére

    ez a magasabb amperszám nem nem vágja haza esetleg a régebbi telókat?

    Nem, mert a töltést nem a töltő "nyomja bele" az akksiba, habnem a vezérlő elektronika segítségével "veszi fel" a töltést. Vagyis ha nagyobb töltővel töltöd, akkor ki tudja használni a vezérlőelektronika lehetőségeit teljesen, de egy bizonyos határon nem megy túl, viszont ha kisebb töltővel töltöd, akkor nem fogja tudni optimálisan tölteni.

    Vagyis ha a programja szerint 1A-rel tud tölteni a vezérlőelektronika, akkor a 2A-es töltővel teljesen ki tudja használni az 1A-t, viszont ha csak egy 700mA-es töltővel töltöd, akkor azt teljesen kihajtja, de még úgyis csak 0,7A-rel tölt.

  • ZooLee

    őstag

    válasz petymeg #68 üzenetére

    Jól értem, hogy ha beteszem a dokkolóba a telefont akkor a zenéket is le tudom játszani és nem kell plusz tyúkbél az audio in lukba csak a töltökábel?

    Majdnem teljesen jól. Ez nem egy dokkoló, hanem egy BT->FM gateway, félig passzív tartóval. A telefonod Bluetooth-on keresztül csatlakozik az egységhez (tehát be sem kell tenni a tartóba) és az egység vagy FM csatornán kerezstül sugároz, amit bármilyen autórádió tud venni. Kiegészítőként lehet még BT->Aux gatewayként is használni, vagyis ha van az autósegységnek Aux bemenete, akkor nem FM adóként, hanem "tyúkbéllel" összekötve kapja meg a jelet.
    És így bármi, amit BT-n keresztül kiad a telefonod, az szól az autó hangszóróin legyen az zene, videó, podcast, rádió, telefonhívás, akármi.

  • ZooLee

    őstag

    válasz Sanyi.mTs #82 üzenetére

    Nem, mert belülről fűti (szárítja), és a pára lecsapódni csak a hideg felületen tudna, annyira meg nem tudja lehűteni a klíma a telefont, hogy kicsapódjon rajta a pára.

    (#78) hülyegyerek : A másik meg, hogy mondjuk egy fémházas HTC-t, vagy Iphonet hűthetsz te kívülről akárhogy, ha rátűz a nap.

    Hát, szerintem pont, hogy a fémházas telókat lehet jobban hűteni ily módon, mert a fémnek jobb a hővezetése, vagyis jobban el tudja vezetni a húőt a belső egységektől.

  • ZooLee

    őstag

    válasz kispecek #85 üzenetére

    Tényleg jól szól, mind a BT, mind az FM transzmitter egy minőségi cucc. Persze, a maga kategóriájában, mert egy kábeles kapcsolat jobb, de egy átlagos minőségű zenénél nem fogsz észrevenni különbséget egy jó rádióadóhoz képest.

  • ZooLee

    őstag

    válasz MaxxxImi #92 üzenetére

    Szia,

    Én is használom, és semmi komolyabb gonddal nem találkoztam. Simán jobban szól, mint a rádióadók. Pár dolog van, amit érdemes megnézni:
    Az egyik a szivargyújtó-csatlakozás, hogy tényleg rendesen a helyén van-e, ha van másik, akkor esetleg abba átcsatlakoztatni, hátha maga a szivargyútó-aljzat van rosszul bekötve.
    Aztán meg kell nézni, hogy a rádió beszerelése rendben van-e, táp és testkábel, plusz az antenna kábel mivel ez a kütyü az elektromos rendszeren keresztül adja le az FM jelet.
    Harmadszor pedig a rádióállomásokkal is lehet játszani, ahogy írták elég sűrűn vannak a rádióadók, és ha egymáson van a kettő nem biztos, hogy jó. Nagyon egyszerű tátprogramozni a kütyüt a tárcsázó segítségével, megéri vele próbálkozni.

    Z.

  • ZooLee

    őstag

    válasz MaxxxImi #105 üzenetére

    Szia,

    Igen, nekem teljesen jól szól, a rádiókhoz mérhetően - viszont azt tegyük hozzá, hogy csak sima gyári VW-s fejegységem van a gyári hangszórókkal (a forrás meg i5). Lehet, hogy ha beletenném a régi Alpine fejet és az Audio System hangszórókat, akkor azonnal feltűnne a különbség.

    Az azért elég egyértelmű, hogy minél jobb a hangrendszer az autóban, ennek a kütyünek a hátrányai annál jobban kijönnek. Egy kétlépcsős (zenelejátszó->BT->FM->fejegység) gateway mindenképpen minőségromlást okoz, ez a megoldás a saját kategóriájában kiemelkedő. Saját tapasztalatom, hogy könnyedén lenyomja az összes FM transzmittert, amit eddig hallottam, pedig már találkoztam jó párral.
    De ha már az előzőekben említett BT-s fejegységet veszed, akkor az is könnyen lehet jobb, ugyanis kimarad a BT->FM konverzió (ráadásul egy külön fejegység gyakorlatilag biztos, hogy jobb lesz, mint egy átlagos gyári fejegység.)

    De esetleg bejelentkezhetsz Densionékhoz, (vagy Duettékhoz) kipróbálni, ott a hozzáértőkkel együtt jobban esik a tarkót vakargatni de talán ők kiböknek valami okosat... :)

    (#107) zeg: Sikerült méginkább leszűkíteni a lehetséges felhasználók körét, ezúton is gratulálok a gyártónak.

    Gratulálok, hogy milyen jól kielemezted elméletben, hogy hogyan szól a cucc, anélkül, hogy bármit is megtapasztaltál volna.
    Kategóriájában a legjobb hangzása van a kütyünek, ezt több helyről visszaigazolást nyert. Nem érdemes CD-szintű hangzást várni tőle, de nem is arra van (ahhoz van más eszköz) de mint egy mindkét oldalról (telefon-autó) univerzális eszköz, nem fogsz mást ilyet találni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák