- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ddekany
veterán
válasz RubbishBin #153 üzenetére
Ráadásul hasonló kulcs emberekkel is projektenként nagyon különböző világ lehet egy cég.
Másfelöl, az emberek cserélődnek, igen, de egy megfelő interjúztatással talán lehet tartani a szintet/karaktert. Aztán persze vannak az olyan pozíciók, ahol egy embernek túl nagy az hatása, pl. projekt vezető. Ott nem átlagolódnak a dolog, mint a fejlesztő csapatnál. Meg vezetőség hozzáállása is változik idővel. Viccess, mennyire szociális probléma valójában a fejlesztés.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz mike1334 #172 üzenetére
Kizárt hogy lenne technikai akadálya a több elágazásnak, vagy több következménynek egy korábbi döntés miatt. Most is van ilyen elvégre, csak kevés. Csak minél több ilyen elágazás meg következmény van a történetben, annál több jelenetet kell "leforgatni", stb. (Erről eszembe jut a Detroit - Become human. Igen, az nem "open world", és kifejezetten ilyen interaktív történet játék, szóval nem csoda, hogy erre fektettek be. Persze ott is csomó kötelező főbb mozzanata van a történetnek, amit nem tudsz elkerülni. De arra azért példa szerintem, hogy egy döntés hatása akkor is lehet érdekes, ha nincs hosszú távú hatása, egyszerűen mert kicsit más oldalát vagy más variációját láthatod ugyan annak a történetnek.)
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz Bad Pritt #235 üzenetére
De ez amúgy nem lett bukta pénzben, csak több bevételt vártak tőle, nem? Amennyire hinni lehet az "újságoknak", már 2 héttel megjelenés után megvolt 13 M eladott, ami elég arra, hogy ne legyenek veszteségesek (ismétlem, állítólag). Persze, abból a 13-ból 8 előrendelés volt... ami valószínűleg hozzájárult ahhoz, nem volt túl toleráns a nép a marketing lódítások kapcsán. Persze most már más lehet az arány, nem tudom most hol tartanak.
-
ddekany
veterán
válasz con_di_B #267 üzenetére
Mivel nem létezik valódi AI sehol a világon, azért minden ami történettel és emberi viselkedéssel kapcsolatos, az jobbára "huzalozott". Az hogy buta az AI, vagy nem számítanak eleget a történetben a döntések, az laikus megfogalmazása annak, hogy nem huzaloztak be elég kombinációt.
Az 1x és 2x végigjátszásról eszembe juttott ez a GDC-s előadás: All Choice No Consequence: Efficiently Branching Narrative. Itt, többek közt, elmondják, hogy mivel a legtöbben csak 1x játszák végig a játékokat, minden jelenet, amit nem lát olyankor a játékos, az szinte pocsékba ment. Na ezért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...