- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
villamos
őstag
Há' persze hogy hiány van, há' most mind kell a kovidvakcinába, hogy mindenkibe beletegyék a ötgét!
Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
Zsoleszhun
addikt
És megkérnek minden kedves dolgozót, hogy az "otthoni raktárból" hozzon vissza egy pár darabot
¯\_(ツ)_/¯
-
ElektrikusDE
senior tag
Sziasztok!
Anno a XXX-ben (nem publikus) az esti műszak kezdéskor szóltak hogy meg kell lennie reggelre a darabszámnak mindenképpen, mert különben Japánban több gyárban is leáll egy hétre az autó gyártás.
Meglett a darabszám!
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Dr. Romano
veterán
válasz ElektrikusDE #3 üzenetére
Szóval a tanulság az hogy a darabszám mindig meg kell legyen, különben japánban mindenki mehet haza animézni.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz Dr. Romano #5 üzenetére
Nem ez a tanulság hanem az hogy nagyon kicsi a tartalék (ütemezett szállítás, nincs raktározás).
Oldja meg a gyártó.
Ő sem hűje, raktárra nem akar gyártani.
Igy a legkisebb gyártási nehézség azonnal kieséseket okoz.
Amit persze bekéne hozni, ami persze kapkodással, a gyártási utasítástól való eltéréssel jár.
Ami viszont mégnagyobb gyártási kiesést okozhat.
Dominó effektus...
Egyébként csak ketten tudtunk róla (hogy szóltak) én és a minőség ellenőr.
Mi viszont a tesztelőknek nem szóltunk! (előre tudtuk hogy nem lesz rá szükség)
Ui:
Autó elektronika, nem Nokia telefon...
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
beef
őstag
Meglepődtek, hogy ha ősszel visszamondják az alkatrész rendelést, akkor nem lesz egy csettintésre azonnal?
-
Dr. Romano
veterán
válasz ElektrikusDE #6 üzenetére
Ez van amikor ennyire kicentizik a működés / költség arányt. Lehet borotvaélen táncolni amíg el nem botlik az ember.
Ahogy lehet biztonsági öv nélkül is vezetni és biztosítás nélkül is olcsóbb a ház és adatmentést is megspórolhatja az ember stb...Aztán ha gond van jön a meglepődött pikacsu face.
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
atus72
senior tag
válasz Dr. Romano #8 üzenetére
ha sok chip van az a baj, ha kevés az a baj ...
semmi sem jó ... -
KEndre
HÁZIGAZDA
Pedig a chip nem is romlandó...
Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!
-
deltaa97
tag
válasz Dr. Romano #8 üzenetére
Jómagam is egy autóipari beszállítónál dolgozom gyártómérnökként, igaz mi úgymond a "beszállító beszállítói" vagyunk, motorkomponenseket gyártunk kb a legnagyobb beszállítóknak (Aisin, Mahle, Schaeffler stb..) így nem JIS-ben (Just in Sequence) szállítunk, de így is 1 hét késés a beszállítónál azt jelentené, hogy megáll a szerelősor. És akkor még képzeljük el, hogy hány beszállító van rajtunk kívül.
Ez a nem raktározunk elv a 2008-as világválság után jött képbe, amikor tudatosult a gyártókban, hogy a lehető legtöbb költséget kell megtakarítani, mert különben simán mennek a levesbe.
Jó példa erra az FCA (Fiat-Chrysler), amelyet kb a Dodge-Jeep-RAM amerikai trió tartott a víz felett. Most a PSA-val való egyesülés inkább az FCA-nak volt életbevágó, Peugeoték meg relatíve olcsón szereztek maguknak új márkákat (az átfedések miatt valószínűleg 1-2-t elkaszálnak) és ami a legfontosabb új piacokat.
Tudom mire gondolsz, amíg nem dologoztam ebben a környezetben én is azt hittem, hogy az autógyártás egy aranybánya, de ez nem teljesen igaz. Ezzel korántsem mondom azt, hogy félteni kellene őket, de pl az IT-szektor mellett elbújhatnak.
Xiaomi 12X 8/128 GB Grey | Életem legrosszabb döntése, hogy gépészmérnöki pályára tévedtem...
-
Silεncε
őstag
Király, esik is majd 20%-ot a dzsídípí...
-
Beri
addikt
monnyátok meg nekik addig rakjanak maxxecut
eladó Aromamizer RDTA V1
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- További aktív témák...