- iPhone topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
soundman1
senior tag
Nézzetek utána. Már egy éve is megvolt ez az autó, csak pár hónapja mutatták be hivatalosan a nagyközönségnek. Állítólag minden eleme karbonszálas, tehát ezért is ilyen könnyű és persze ezért is olyan drága. A Toyota is dolgozik több céggel együtt már azon, hogy tudná a napelem technológiát a kocsira építeni. Nyílván azért is ilyen a formája és hossza, hogy minél több napelemet rakhassanak rá, gyakorlatilag ez egy utcai solar versenyautó.
Az 50 km az, ami egy ingázónak minimum kell, ezért ekkora a napelem elméleti kapacitása, de persze ez is csak marketing üzenet.
Mindent összevetve ez egy prototípus, ami bemutatja, hogy itt tartunk ma, ha bekerülnek majd a jelenlegi 28 %-nál nagyobb hatásfokú napelemek egy szuperkondenzátorral az akksi mellé, akkor egy Tesla 3 méretű kompaktot össze fog tudni hozni valamelyik gyártó pár év múlva, ja és persze aranyárban.SAMSUNG A53+HMW GT2; Huawei Nova5t+HMW2; Xiaomi 9SE+Watch GT; LG g6DS; Honor 7; Inew 3; HTC Desire; Motorola Defy; Samsung Omnia; MDA III