Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
gp Az érdeklődők már május második felében belevethetik magukat a harcokba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Hát ez a 46W a cinebench kellős közepén elég kamunak tűnik. Teljesen hiteltelenné teszi az egész fogyasztási mérést. Kár, de ha az árak rendben lesznek, nem változtat ez sem azon a szándékomon, hogy 3000-es Ryzen lesz a köv. masinám. Ami viszont inkább probléma, hogy év közepéig ki kell valahogy bírnom, aminek _nagyon_ nem örülök.
Amúgy Abu, miért nem tetted a Vega 64 adatlapját a VII mellé? Tök triviál szerintem, hogy mindenki jobban képbe tudja helyezni a cuccot, ha látja, hogy milyen felépítésű a mostani generáció és összehasonlítható ez által. Kb. 1 perc meló lett volna a táblázatba tenni.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Egyetértek a Jen-Hsun Huanggal, hiába nyilatkozik a saját terméke védelmében. Egyszerűen csak tényeket közölt, semmi érzelmi/politikai biasz nem volt ebben. A Radeon VII (amit máris mindenki Vega VII-tnek ír hibásan) egyetlen (megkérdőjelezhető) előnye az lett volna papíron, ha a GeForce-ok nem lennének képesek immár az AdaptiveSync-re. De már azok is tudják. Szóval ugyanannyiért, mint egy 2080-as miért is kéne RVII-est választani? Nem feltétlen jobb a 2080 sem, mert speciel engem hidegen hagy a raytrace még ebben a formában, de mégis egy egyértelmű technikai fölényt jelképez a fejletlenebb gyártátech. ellenére is. Szóval papírforma szerint részemről Radeon VII vs. GeForce 2080 - 0:1.
A gyakorlat pedig majd megerősít, vagy átértékelésre ösztökél...
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
válasz Preacher1980 #236 üzenetére
Nagyon ötletes... soha nem jutott volna ez eszembe. Örülök, hogy lejött a lényeg.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Ami még szöget ütött a fejembe: nem működik megfelelően a HBCC, hogy 16 GB-ot tolnak az amúgy is drága ram-ból? Pedig az a nagy mondás, hogy a konzumer felhasználási körökben a HBCC-vel kb. 3-4x több VRAM-nak megfelelő lesz a fizikai kapacitáshoz képest. Most akkor... mégsem? Kell a 16? Mire? Főleg, hogy a GeForce-ok is megálltak megint 10 környékén és még HBCC sincs rajtuk.
Ez vagy nonszensz, vagy baj van a HBCC-vel.
Hogy érthetőbb legyek: ha megáll az a tény, hogy
1. A HBCC full transzparens, nem kell program oldali támogatás hozzá,
2. HBCC-vel 8GB VRAM egy Radeon-on megfelel annak, mintha egy GeForce-on több, mint 20 GB VRAM-unk lenne,
3. A HBCC jól működik,
4. Kevesebb RAM olcsóbb,
5. AMD-nek is éppúgy a profit a fontos, mint a többi szereplőnek egy kapitalista piacon,
6. Amíg van 6-8 GB-os GeForce, addig a játékfejlesztők sem fognak efölé merészkedni,...Akkor hogy a radai rossebbe nem csak 8 GB-ot alkalmaz az AMD és teszi el a költség-maradékot mondjuk profitnak vagy k+f-nek, vagy akárminek?
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Nincs félreértés. FreeSync az a VESA Adaptive Sync-jének AMD-s implementációja. Az NVIDIA pedig nem FreeSync-et, hanem Adaptive Sync-et fog támogatni. És a monitorok egy része fogja csak megütni azt a minőségi szintet a FreeSync-esek közül, ami képes lesz az NVIDIA féle implementációnak is megfelelni. Ez minden bizonnyal nem valódi harveres kompatibilitást jelent, hanem inkább egy quality check, amin vagy átengedi a QA team az adott termékeket, vagy nem. Ld. különböző G-Sync plecsnik.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Hadd javasoljam, hogy tekintsd meg a videót még egyszer. A CB már futott néhány másodperce, mikor 46-ra leesett az állítólagos fogyasztás, közben meg okádja ki magából a renderelt kockákat. Önmagában egy idle 46 simán hihető, de itt idle-ről szó sincs.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Steam Deck
- Hálózati / IP kamera
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- EAFC 24
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android szakmai topik
- További aktív témák...