- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amíg a világgazdaság arról szól, hogy az olcsó munkaerő reményében a tőkés kirúgja/ellehetetleníti az amerikai/európai középosztályt és kínában önként+dalolva válik meg a fejlett világban kifejlesztett szellemi vagyontól, addig ez lesz.
#8: a múltnak nincs akkora jelentősége, mint a kínába települt autógyártóktól lejmolt tudásnak. Ezzel+nyomott árakkal, pár évig egyben maradó "minőséggel" simán tarolhatnak a piacon kb ugyanúgy, ahogy a tornacsuka-piacot letarolták a 90es évek legelején.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
Tehát Nyíregyházán vagy Szegeden traktort kell bérelni, hogy vontassa el a teslát a már range-en kívül eső áramkútra, vagy egy nap meló egy nap töltés otthon. Fantasztikus.
#47: ennél meg rá fognak jönni, hogy hipermarketenként elkél majd pár tonnányi erősáramú kábel+egyéb, nem 2 fillérbe fájó infrastruktúra ahhoz, h ne puszta marketing legyen a dolog és többet tudjanak tölteni mint a beérkező kocsik 1%-a...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz #33253120 #50 üzenetére
Komolyabb igény (ld egy Tesco-parkolóban óránként megforduló 100+autó) kb így néz ki:
Egy mai model S akksija kb 80kWh, azaz ha 100 autónak mondjuk 50%-nyi töltést akarunk adni, az 8-10MW, ami egy minierőmű teljesítménye. Hogy ehhez milyen vezetékek kellenek, nem tudom, de tuti hogy érdemi méretű autóflotta kiszolgálásához, nem néhány millió, hanem sok milliárd Ft kell majd.
Az éves 20-30ekm meg valszleg rövidtávú (<100km) ingázásból jön össze, ha jól rémlik, a norvégoknál nagyon mennek a villanyautók mert extrém drágáért adják a benzint/gázolajat.
A villany két átka az energiasűrűség (kevesebb, mint a dízel huszada) és az, hogy rövid ideig lehet egy helyben tárolni.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Úgy változott Wattra, h 1 órás várakozással számoltam. Tudom, asszonnyal ez 3 óra, egyedül 10perc. A töltési teljesítménynek nem néztem utána, ez persze fejlődhet még.
Jogos, arrafelé nem csak a dízel kerül másfélx annyiba, mint a németeknél, hanem a hagyományos autók is.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.