- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Így van!
És van még egy érdekes, bár sokkal inkább morális tényező is.
Már a jelenlegi tapasztalataink szerint is egészen konkrétan biztonságosabban vezetnek az önvezető üzemmódban járó autók -- erre a Teslának vannak elég meggyőző adatai. (Kinek másnak...)Tételezzük fel, hogy egy önvezető autó halálos kimenetelű balesetet okoz. (Az eset polgári jogi következményeit tekintsük rendezettnek!) A gyártó elismeri, hogy a programban volt a hiba, tehát a szoftverhiba emberi életet követelt. Csakhogy a statisztika remekül mutatja, hogy az adott típus baleseti mutatói szerint statisztikai valószínűséggel ez a típus ez emberi vezetőkhöz képest már több ember életét mentette meg? Akkor hát van alapja bűnösért kiáltani? (A hibát mondjuk korrigálják.)
Bővítsük a kört: mi van, ha nem a szoftver a hibás, hanem a szenzorok vagy a rendszer egyéb eleme.
Hoppá, csakhogy ez már az az eset, mint ha egyéb hardverhiba lenne -- amire azért akad példa, hol kisebb, hol nagyobb botránnyal kísérve.Szóval vannak itt tényezők szép számmal. Milyen hibák vezetnek milyen valószínűséggel milyen következményekhez -- és a másik oldalon mindez milyen hasznot hoz...
Ha mondjuk kiderül, hogy egy típushiba miatt meghalt 50 ember -- a jármű használatát betiltják, de a tilalom során a veszélyesebb, hagyományos autóba visszaülő emberek 100 ember halálát okozó balesetet okoznak...
Na, ilyenkor mi van?MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Ez a mondat angolul?
- Sorozatok
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen