Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz Abu85 #23 üzenetére

    Abu: szerintem az NVIDIA gancsolja sajat magat.
    Ha keszul egy fejlesztes, senki se fog azzal szorakozni, hogy honapokig optimalizalgassa 1 custom chipsetre. Van 1 kb standard, amit a tobbseg kovet, ezen a platformon legyen gyors a chip. A fejlesztok nagy resze nem NVIDIA-ra, hanem magara a mobil platformra fejleszt, igy is nagy kinlodas lekezelni az osszes felbontast, osszes keparanyt, mindenfele buzi controllert, stb. A fejlesztesi idok lerovidultek, foleg mobil platformon, lassan a fel ev fejlesztes mar soknak szamit (regen egy GBA-s projectunk volt fel ev). Most 1 honap alatt akar mindenki csillogo villogo mindenen gyorsan meno 3d-s jatekot 4 fele social networkel egyszerre.
    Nincs ido arra, es nem is fizetik meg, hogy az NVIDIA custom hulyesegeivel barki kinlodjon. Esetleg ha a 3rd party engine-be dobnak egy gombot, hogy export NVIDIA, akkor hasznaljak (de ott is mar le kell kezelni a market beallitasokat es karbantartani, hogy melyik eszkozre melyik verziot engedjuk, szimultan frissiteni oket, etc. ).
    Olyan lehet, hogy sikeres a jatek egy platformon, es akkor abbol a penzbol elkezdik optimalizalni a tobbire.
    Jo pelda a ShadowGun, a tegra3 edition kimerult kb abban, hogy lett benne tukrozodo viz (+1-2 masik effect).

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák