- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Luck Dragon #49 üzenetére
Ez részben a felhasználási módtól is függ. Én pl: dízelt 30k futás alatt és városba nem ajánlok senkinek, mert a legtöbb autógyártónak eleve nyűgös volt Euro 6b-től fölfelé a motorgyártás, nekünk is volt részecskeszűrő problémánk még olyan autóval is, amivel pályáztak. Ugyanez városban esélyesen hatalmas javítási költségeket produkálna, eleve nagyobb vételár mellé, ezt nem hozza vissza az a pár literes fogyasztás különbség.
Flottában nálunk javarészt sajna dízelek vannak a futásteljesítmény alatt, átlagosan szerintem éves szinten bőven 30k fölött futnak az autóink. Emiatt sincs öreg autónk, 3-4 évesen már távoznak a flottákból. Egyébként mi szeretjük a Kia dízeljeit (javarészt Ceed), 100k-ig általában egy extra történet szokott vele lenni, az pedig egy megfáradó kuplung, ami kicsivel 100k feletti javítást igényel. Ezen kívül semmi extra. Kollégák szerint az Octavia a másik, ami sok extrát nem kér, egyedül a gátlók szokták megadni magukat, de az viszont még olyan 60k körül. Én szeretem a Suzuki motorjait is, kiterjesztett garanciával 3+7 évet vagy 200.000 kmt vállal - magánszemélyeknek - motorra, turbóra, váltóra, ami elég meggyőző tud lenni. A Vitara az 1.4 boosterjettel fürge autó, ha pályán nem mész 150 felett, akkor 7 liter alatti fogyasztással is elmegy- úgy, hogy én lendületesen közlekedek általában -, ami parádés egy SUVnál. Nyilván anyaghasználat miatt még sokan irtóznak tőle, pedig ez már rég nem az a papírsárkány, mint anno, de az tény, hogy "hányásbiztos" az ajtó.
Saját használatra egyébként én egy Vitarát vagy swiftet simán el tudnék képzelni, - el is képzeltem, csak a vasaló SSS 1.6 szűkösebb volt a twingo RSnél. -, a sima swift szerintem még mindig egy éhezőművész és viszonylag olcsón fenntartható. Az új ceed nagyon jó beltérrel jön, azt is talonban tartanám, de majd erről akkor nyilatkozom, ha kifutnak az első benzinturbós darabok. Jelenleg csak 30-40k van bennük, az nem sok tapasztalat
Csak iránymutatás egyébként, amiket írok, mert pl: pont az autós topikban mondta az egyik kolléga, hogy a gen1 C'eed-ek 1.4 motorjánál megdöglik a szíjfeszítő és hazavágja a motort. Mi ilyet sose tapasztaltunk, valószínűleg pont azért, mert viszonylag korán és fiatalon cseréljük az autókat. Opelt mi teljesen elengedtük anno, azt passzolom, hogy milyenek az új PSA darabok, Fordból is inkább csak a Transit vonal megy, némi focus, és connect tourneoval vegyítve. Ami egyébént családosként még egy jó darab lehet. Igaz, 1.6 dízel, de nem vészes a mozgása, a helykínálat pedig királyi benne. Fordos nyűglődésből annyik hogy a kédergumik leválnak az autókról - mint a focusnál és a transitoknál is -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Filmvilág
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- ASUS ROG Ally
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...