- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
Nem, a Lime is tehet róla, az állomás nélküli modell alapvetően elhibázott, több okból is. Egyrészt így gyakorlatilag a közterületen élősködik a Lime, hiszen nem kell fenntartania dokkoló állomásokat. Másrészt komoly, napi szintű közlekedésre a Bubival szemben így nem használható, hiszen nem lehetsz egy-egy adott útvonal áthidalásában biztos, bizonytalan, hogy lesz-e a közelben aznap, mikor arra mész. Harmadrészt nem alapozhatsz a userek jóindulatára, ha már ilyen a modell, akkor valamiféle garanciát be kellene vezetni, pl. a trehány userek büntetésével, hogy megfelelő helyre kerülnek a járművek.
Egyébként az is kamu, mikor zöldnek adják be az ilyesmit. Ez valójában épp hogy arra lett kitalálva, hogy a gyalogolni lusta userek kombinálják a tömegközlekedéssel, amit korábban gyalogoltak, ott e-rollereznek. Vagy mondjuk mechanikus roller, kerékpár helyett, nagyon ritka, hogy valaki autózás helyett használja.
@Polarstar:
A Bubi azért haldoklik, mivel a kezdeti hype után basztak fejleszteni. Pl. Kelenföld felé egy rakás irodaház van, meg ugye ott a vasútállomás is, és mégsem létesültek új dokkolóállomások. Én fél évig használtam, azóta munkahelyváltás miatt nem. Saját bringával viszont gyakran járok, pedig nekem egyszerűbb lenne a Bubi.[ Szerkesztve ]
-
Hi!King
őstag
válasz Polarstar #26 üzenetére
Kelenföld felé úgy értem, hogy a Rakóczi hídtól délnyugatra Kelenföld pályaudvar felé húzott egyenes környezetében. A Szerémi, Budafoki, Fehérvári úton itt egy rakás irodaház, utána lakótelep, végig sík terület egy rakás kerékpárúttal és sávval. De más irányokba, pl. Óbudán is lehetett volna fejleszteni vagy a Váci út környezetében. Nem mikor elkezdett haldokolni, ez már következmény. Közben meg adtak át állomásokat, de nagyrészt olyan övezetekben, ahol már volt, csak sűrűsítettek.