Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brogyi

    senior tag

    válasz DigitXT #3031 üzenetére

    Hát tényleg nehéz eligazodni, és hát igazából én is amatör vagyok ezen a területen.

    "De amúgy ha te töltöd bele a lötyit"

    Akkor lehet SLI, és AGM. Az igazi különbség, hogy az AGM-ben nem fog lötyögni a sav.
    Az SLI, mint hagyományos, vagy wet/flooded mindig lötyögni fog. Itt figyel egy gondozásmentes (Ca/Ca) zárt akksi, és abban is lötyög a sav.

    A VRLA, és az SLA közt én nem igazából látok különbséget. Biztos van, de majd ti megmondjátok.
    Miért is írom ezt?
    Mind a kettő leragasztott csak a másiknál ott az a szelep. Tudod mi az? Az egy gumisapka. Ha nő a nyomás akkor a gumi lerepülne, de mivel a tető le van ragasztva így a helyén marad, és sziszegni fog, és lám meg is van a szelep. A gáz meg megtalálja magának az utat, nem lesz púpos a gáztól. Később majd a szulfátosodástól.
    Ha mégis tévedtem akkor ennyi. Bocsi, emberből vagyok. :D
    Kevés biztos tudású ember van ebben a témában. Azok nem interneteznek, vagy nem szólnak bele, mert rontja az üzletét ha elárulja a nagy titkot. "Gyere be boltba, és megoldjuk."
    Ne gondold, hogy ingyen osztogatják a tanácsot, az veszteség. Kevesebb kuncsaft jön be akkor. Ez van elég sok területen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák