- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Mobil flották
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PlayStation 5-re is megjelenik a Slime Rancher 2
gp A játék korai kiadása eddig csak PC-re és Xbox Series X/S-re volt elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
demagóg
aktív tag
Szerintem picit árnyaltabb a helyzet mint ahogy elsőre lejött az elemzésből. Amit hiányolok, a gyakorlati próba. Márpedig egy PNA-t enélkül bemutatni nekem kevésnek tűnik.
Lássuk, mit rejt a műbőr kabát. A doboz nem okoz esztétikai orgazmust, láttunk már sokkal figyelemfelkeltőbbet is.
Engem ne csicsás dobozzal kábítsanak. Nekem elég az újrahasznosított barna papírdoboz egy típusszámmal. Semmi több. Úgyis kidobom.
Hihetetlen, hogy csak egy balta volt kéznél, amikor a vonalakat megalkották. ..... Felül semmi,......
Nekem nem hiányoznak a barokkos cirádák. Nekem nem kell matyóhímzés. Semleges forma esetén könnyebben beilleszthető egy bizonyos stílussal bíró környezetbe. Ugyanez a helyzet az autórádióval is. Adott típusok csak a design miatt esnek ki, mert hiába korrekt műszakilag és hiába van rendben önmagában a design is, ha az én autómban elüt a stílusa.
Elöl a 3,5"-os TFT ablak,
Ez sajnos elég kicsi.
Ki a fene fogja ezt nyakba akasztani?
Pl ha valaki kerékpározik.
Alul miniUSB csati, sajnos a Lucca sem eszik USB-n keresztül...
És egy autóban hova lehetne bedugni?
Ahelyett, hogy a legelterjedtebb Samsung processzort lelnénk benne....
A kiválasztott proci típusába belejátszik az is, hogy a fejlesztő iroda, cég, stb. milyen irányban elkötelezett. Ha Blaupunkt, én Siemens procira tippeltem volna. Amúgy a proci és a GPS vevő tekinthető chipsetnek is, mert ugyanaz a cég gyártja és így együtt képeznek szerves egységet. Szerintem logikus választás. Amúgy nincs tapasztalatom, hogy a Sirf Star III tulajdonságaihoz hogyan viszonyul ez az összeállítás.
....ami a tudást tekintve sajnos még mindig magas, ennyi pénzért sok ellenfél simán jobb vétel.
Adott egy iGo alkalmazás alatta egy megfelelő vagy nem megfelelő vas. Egy PNA esetén milyen tudásra lenne még szükség? Milyen a kijelző minősége? A tudásba bele kell érteni a tartósságát, megbízhatóságot, minőséget is? Öt év múlva is működik majd ellentétben a kínai olcsó szeméttel?
Nálam (mint a neve is meghatározza) egy PNA-val szembeni elvárások: iGo jellegű szolgáltatást nyújtó stabil SW. A HW: Jól hallható, tiszta, megfelelő hangerő. Kijelző viszonylag nagy méretű, nappal is jól látható legyen. A GPS vevő legyen stabil, érzékeny. A térkép frissítés ne csak elvben működjön.Mint a neves márkák esetében, sajnos itt is megfizettetik a márkanevet. A feltörekvő új neveknél is megfigyelhető, hogy amint ismertebbé válik egy név, úgy jelenik meg a termékek árában is.
A bemutató eddig rendben van, csak mint az elején jeleztem, a gyakorlati próbát hiányolom. Bár ettől függetlenül a leírtak alapján nem szándékozom ilyen kütyüt venni.
-De ez hogy lehet? ... Tegnap még működött! ...
-
Gubro
senior tag
Köszönöm az építő kritikát, bár szeretném megjegyezni, hogy az általad említett gyakorlati próba is benne van a tesztben.
Sajnos késik a navi a valós helyzethez képest. Nem szól szépen a hangszóró, és nem néz ki mai cuccnak. A kijelző akkora, mint az alsó kategória átlaga, kicsi, de nem kisebb a többieknél.
Az ára a tudásához képest magas, ezt is leírtam. Nem várok tőle többet, de ennyiért a többiek többet tudnak. A kínai szutykokról: ez is Kínában készült.
A miniUSB-ről: tegyük fel, hogy nyakadba akasztod, és kerékpározol. Ha hazaérsz, be akarsz ülni az autóba, hogy feltöltsd? Vagy veszel egy 220 - szivargyújtó átalakítót? Többek között ez is a gyakorlati próba része, és ez nincsen rendben.
Milyen egyéb gyakorlati próbára gondolsz? Írd le, felelek szívesen. -
demagóg
aktív tag
Nem, nem kritikának szántam. Pontosabban nem kötekedésnek. A leírtak rendben vannak. Az már az én egyéni szoc problémám hogy másképpen hangsúlyozom a jellemzőket. A gyakorlati próba alatt arra gondoltam, hogy házak között, esőben, borult időben hogyan változnak a vételi jellemzők. Pl. befogott műholdak száma, pontosság méterben. Bekapcsolás után mennyi idő alatt éled fel a GPS részleg? Gyári fémezett szélvédőhöz mit szól? Az ár tényleg magas, bár minusz iGo árát véve csak a vas már nem annyira mellbevágó. Tudván, hogy az SW nem fog elromlani, a HW-nek viszont éveken keresztül stabilnak kell maradni. A "kínai" kínai még mindig más minőség mint a kínában gyártott nem kínai érdekeltségű cég terméke. Ha jól látom, akkor hálózati adaptert már nem adtak hozzá. Nyakba akasztás után tényleg marad az autó. Ez valóban baj.
-De ez hogy lehet? ... Tegnap még működött! ...
-
Gubro
senior tag
Bekapcsolás után egy percen belül volt vétel. Házak között, felhős időben nem volt gond. Pontosságban sem, de érdekes módon a késlekedés annak ellenére megvolt, hogy egy-két méteres pontosságon belül volt többnyire.
A befogott műholdak száma általában azonos volt a SirfStar III chipsetesekkel fogottal, nem éreztem hátulütőt benne. -
James Bond™
tag
Jó teszt volt szerintem. A nyakba akasztó az valójában nem nyakba akasztó, hanem csuklópánt. A kijelző pici, ez a méret szállingózzon inkább át a PDA szegmensbe, ott hasznosabb lenne. A design nem megnyerő. Nekem a letisztult, fekete, vékonyka design jön be, nagy kijelzővel. Az illik minden elegáns kocsiba. Szeretem, ha valami szépet kell kicsomagolnom, megnyerő ruhából, nem feltétlen nőkre gondolok, egy igényes doboz is tud esztétikai élményt okozni a benne lévő géppel együttesen. A dobozokat is lefotózhatnátok, mikor nem "fehéret kaptok", hanem a forgalomba kerülőt. Engem például érdekel, hogy néz ki.
•> Figyelj, tanulj, hogy később rád figyeljenek és tőled tanuljanak!
-
kcsa
veterán
Nos, évek óta olvasom ph/ma oldalait, de ma végre egy olyan teszt, amihez érdemes hozzászólnom
Már korábban felfigyeltem erre a PNA-ra, mivel egy az egyben megegyezik [az általam használttal.] (a hyundai autonet oldala épp nem megy, de a típus: PND-3510) Én az új kocsihoz kaptam "ajándékba" (persze nem ajándék mert a kereskedő srác svarcolt kicsit vele, de még így is olcsón kaptam anno 30k-ért, teljes európa térképpel)
A lényeg hogy Gubro jól látja hogy kicsit lassú, de ez inkább csak a tervezésre vonatkozik, ha egyszer megtervezte az útvonalat, egész használható a cucc. Korábban használtam már PDA-t külön Bluetooth GPS-el (SiRFIII), de ez ahhoz képest fele-negyed annyi idő alatt szinkronizál a műholdakkal, és legalább annyira érzékeny, ha nem érzékenyebb.
Mindenesetre nekem csak egy kifogásom van a Blau cuccal szemben, hogy volt képük ráírni a hátuljára hogy "Designed in Germany", pedig teljesen világosan koreai fejlesztés és gyártmány...
Ha valakit érdekel szívesen válaszolok kérdésekre, mivel megegyezik a két típus
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Szerintem manapság a miniUSB az egyik, vagy inkább a legelterjedtebb csatlakozó, ezért igenis kéne, hogy töltődjön róla minden masina. Ennek gyakorlati alkalmazását Gubro már leírta.
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
demagóg
aktív tag
Jogos óhaj a felhasználó részéről. Erre a fejlesztő válasza:drágább lesz a termék, mert jelen esetben is a szivargyújtó 12V-ból könnyű és olcsó előállítani a szükséges belső feszültségeket. Az USB 5V-ja ebből a szempontból elég szerencsétlen érték, többszörös konverzió miatt (picivel) bonyolultabb a táprész kivitele. Ráadásul többet fogyaszt, többet disszipál. Továbbá mondhatná a fejlesztő, hogy minek rendelje hozzá egy kötelezően bekapcsolt PC-hez a töltési funkciót, mivel alapesetben ez a készülék nem is PC perifériaként funkcionál. User válasza: de egy hálózati adaptert tányleg adhatnának hozzá.
-De ez hogy lehet? ... Tegnap még működött! ...
-
Lolypop
csendes tag
Használtan vettem egy Blaupunkt Lucca Mp3 típusú PNA-t gyári tartozékokkal, de a magyar térképpel abszolút nem vagyok megelégedve. Egy ismerőstől kaptam egy 512-es SD kártyán valamit, ami állítása szerint egy friss IGO szoftver. Megpróbáltam feltelepíteni, de sehogy nem tudom elindítani a szoftver update-et. Láttam több tippet is, hogyan kell a HASONLÓ típusú készülékeknek frissíteni a szoftvert, de egyik sem működött (pl.: INFO nyomva tart és reset, reset nyomva tart és bekapcsol). Meg tudná nekem mondani valaki, hogyan kell SD-ről frissíteni (ha jól tudom máshogy nem is lehet), milyen gombokat kell nyomva tartani stb., mert a sima reset és a már fent említett verziók nem működtek.
Köszi a segítséget
-
Lolypop
csendes tag
Ahham...köszi a választ, akkor egy lépéssel elölrébb járok.
Ha valaki tudna nekem abban segíteni, HOGYAN tudok belépni a "SHELL"-be azt nagyon megköszönném.Mindenféleképp SD-ről kell valahogy feltennem az új progit, mert speckó csatlakozója van és ha lehet nem szeretném megvenni ezt a plusz kábelt.
-
reactive
csendes tag
Sziasztok.
Látom mindenhol esik róla szó, de leírást nem vastagon találtam róla, hogy Lucca 3.3-ra, hogy lehet rávarázsolni az IGO8-at. Konkrétan van egy ilyenem:
Nav N Go iGO v8.3.1.57021 (Sep 25 2008) + Full EU 2008.7 map
Ezt rá lehet e valahogy varázsolni.
-
hans...
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni Blaupunkt Travelpilot Lucca mp3-asra szeretném felrakni az igo 8-ast ahogy olvastam ez már fel is varázsolható rá!
Az a baj a régi igo-t (2006 my way) is csak a szervizmenü / shell / windows felületen (ce5.0) birtam elindítani minden reset után,
így az elsö kérdésem hogy hogyan lehetne elindítani sd kártyárol az igo-t tudom hogy a sys-t kell átírni de a windows ce sys-t vagy az sd-re másolt sd sys-ét, átirtam már de aztán ujraindítom és indul a gyári lucca szoftver mire irjam át pontosan ha valaki leírná mert nem vágom azt nagyon akkor megköszönném
Ja az igo (Lucca igo)mappában van és átírtam az igo.exe-t lucca.exe-re igy índult csak el!
A második kérdésem van nekem igo 8 szoftverem de hiába rakom fel kártyára
és inditom el windows ce-vel a szervízmenün keresztül nem akar elindulni 3-mal probálkoztam 2-ö azt irta hogy "appicilation data base please original sdcard" eredeti sd kártyát kérne?
A 3-ik igo 8 elindul kiadja az igo képet 2 másodperc és kilép!
Letszives segitsetek utazáshoz kellene vagy ha valaki tud müködö igo 8-ast linkelné vagy valami hasonló annak nagyon örülnék köszi mindent elöre is!!!
vagy valaki írja le az eleéröl hogy kell felrakni a progit mert zsír hülye vok hozzá és már sokat kinlodtam vele!!THX -
donszon
csendes tag
Sziasztok Egy kis segítséget szeretnék kérni .Van 1 lucca 3.3 navi,amin igo 8 van. Térképet szerettem volna frissíreneni de igazán jött össze.(nem ismeri fel az új téképet). MI lehet a hiba? Előre is köszönöm.