Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoeYi
őstag
Legalább 100 órányi játékidő mellékküldetések nélkül;
Tehát jobb lenne, ha kötelezővé tennék a melléksztorykat? Tessék azokat is kijátszani
-
Vistaboy
veterán
Nem, úgy értem, hogy CSAK MAGA A FŐSZÁL legyen 100 órás + mellékküldik.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Ateszzero
őstag
A grafika és az emberek mozdulatai nem bejövős.Azt tényleg fejleszteni kell, merthát elég régen elkezdték az első részt és ebből kifolyólag régi teknika állhat a graf mögött.
-
Morden24
nagyúr
Az open ending-et üdvözlöm, az kell.
A 100+ óra ÉS mellékküldetések, hááát... én lennék a legboldogabb, ha így lenne, de maradjunk annyiban, hogy örülhetünk, ha mellékküldetésekkel és olvasnivalóval együtt 100 óraA grafika szerintem jó, ahogy van. Annyit megtehetnének, hogy a környezeti textúrákat feljavítják.
Ezen felül max. a karakteranimáción kéne dolgozniuk. A többi maradhat, ahogy van, és akkor senkinek nem kell gépet fejlesztenie hozzá.Inkább csináljanak normálisabb skill tree-t, mert a mostani eléggé... hm. Egyszerű.
A kombinálható varázslatok jó ötlet, erre rá kéne feküdni.
Több és "mélyebb" specializáció. Jó lenne, ha a karakterspecializációk konkrétan kihatással lennének a történetre.
Kiterjedtebb alkímia lehetőségek: a növények és ásványok száma szánalmasan kevés.
Több fegyver altípus: nem ártanának pl. szálfegyverek a játékba, ha már seregostromok meg egyebek vannak.Ööö, a sárkányok egy pindurival lehetnének nagyobbak
Sokkal-sokkal-sokkal több helyszín, szereplő és dialógus-lehetőség.
Sokkal több nyomozós küldi.
Jobban kidolgozott Fade.
Több démon.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
luw2win
őstag
Az én gépemet már így is megfeküdte. Nekem sok bajom nem volt a grafikával, tény hogy lehet rajta mit javítani.
2. Szabadon bejárható pályák, ahol tényleg oda mész, ahová akarsz; - nekem ez hiányzik a legjobban. Ha kell leugrok a hídról, ha kell elmegyek az erdőbe, stb stb. Nem szeretem amikor egy láthatatlan fal miatt nem tudok menni.“Azért nem jut olyan sok ember sehova az életben, mert a hátsó kertben keresgélik a négylevelű lóheréket.”
-
aram01
nagyúr
100+h
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
Kansas
addikt
Szerintem a listáddal inkább a Bethesdánál kilincselj, a sandbox-szerű végtelen tér inkább az ő terepük. Ha megnézed a Dragon Age elődeit(Ice Wind Dale 1-2, NWN 1-2), egyik sem volt ilyen. Bármennyire szeretnék a játékot a Baldur's Gate szellemi örökösének beállítani, egész nyilvánvalóan közelebb áll a Neverwinter- szériához...
Másrészt én harmadszor játszom újra, és nem igazán gondolom rövidnek... ha valaki munka után tud csak játszani(netalán még családja is van), a 100+ óra az a Végtelen Történet kategóriájába esik.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Morden24
nagyúr
Jogos, amúgy a "rövid" tényleg rossz kifejezés, mert nem az. Valójában elég hosszú.
Rövid helyett én a kevés szót használnám. Kevés helyszín, kevés környezetváltozás, kevés város, kevés kisebb falu. A nagy terepek is kevesek a Deep Roads kivételével (mondjuk abból nem is kéne nagyobb, a labirintushent itteni megfelelője ).
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Kansas
addikt
Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Gothic1-2-3 a te játékaid akkor...
Ez majdnem olyan, mint a CoD szérián számonkérni az MI hiányát, miután minden rész szkriptekkel dolgozik...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Na igen, ezzel én is egyetértek, lehetne több kisebb helyszín...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
leviske
veterán
"DLC-k (Letölthető tartalmak)"
Amúgy nekem a lineáris történetszállal (na jó, azért ez nem egészen igaz) és azzal, hogy nem lehetett az egész pályát bejárni, nem volt gondom. Bár mondjuk nekem a grafikával sem volt bajom.
Azt viszont én is remélem, hogy a második részben már lesz annyi kraft, hogy benne legyen úgy 100 óra, hogy nem csinálom meg az összes mellékküldetést, főképp, mert ezek nagyrésze egy cseppetsem volt érdekes...
Én speciel két dolognak örülnék. Az egyik az, hogy ha át lehetne vnni a mentéseket az első részből, ahogy a Mass Effect esetén. A másik az, ha nem lenne kötelező a "jó" oldalra állni. Sokkal többször végigjátszható volna az első rész is, ha a vezérdémon oldalán is ki lehetne próbálni...
-
Kansas
addikt
Viszont kezdhetnének valamit pl a töltési időkkel, meg a memóriaszivárgással... már a mostani részben is.
A jó példa: Witcher a töltési időkkel - a patch után nagyon sokat javultak[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Morden24
nagyúr
Azt viszont adom.
A töltési idő kevésbé érdekel, mert lényegében nem változtat a dolgon, hogy 10 vagy 30 másodpercet tölt, de a memory leak az tényleg gázos.(#16) Lenry: Vigyázzá', ezek csak Vistaboy vágyálmai, nem a Bioware ígéretei
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Lenry
félisten
Nem lineáris történet, aminek nem lesz vége a főboss halála után.
EZAZ!!!
nekem hatalmas csalódás volt, hogy nem tudtam a fősztori után továbbjátszani(#14) Kansas a +1 a memory leaknek. rá nem tudtam jönni, hogy pár óra után miért tölt szó szerint negyed órákat, mikor kinéztem az asztalra és megláttam, hogy mennyi szabad RAM maradt... restart után persze megjavult.
elég komoly baki ekkora cégektől mint az EA meg a BioWare(#15) Morden24 francba.... tényleg
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Drizzt
nagyúr
Nekem egyik sem hiányzik az elmítettek közül. Grafikailag animokkal nem voltam kibékülve, a karaktereket, fémtárgyakon viszont szerintem néha lehetett olyat látni, amit még eddig sehol. Ami nagy csalódás, hogy ami az NWN1-ben, Kotor1-2-ben még alap dolog volt, azóta sehol nincsen meg rendesen. Mégpedig a kardozás kábé annyi, hogy csapkodják egymást felváltva, sehol nincsen vívás jellege, nagyon ritkán bead egy hárító mozdulatot, de annyi.
Így kábé, cask modernebben.
[link]I am having fun staying poor.
-
Morden24
nagyúr
Ja, de ott csak a fénykardok és vibroblade-ek vívóanimációját kellett megcsinálni, amik egyébként egyeztek.
Itt meg nem ártana kitalálni, hogy az egyébként fizikailag használhatatlan formájú kardot pl. hogyan hárítja a delikvens buzogánnyal, vagy kétkezes csatapöröllyel.
Egyébként igen, ezt szerintem is meg kéne csinálni. A KotoR vívásait öröm volt nézni, az ember beállította a harci cselekményeket, aztán meg drukkolt a karaktereknek
Én inkább azt javasolnám, ha már a grafikánál vagyunk, hogy esetleg hozzák össze, hogy az íjakon legyen húr. Ezutóbbi rohadt nagy cink.
Sectumsempra - For Enemies
-
Kansas
addikt
Meglepődnél, a vívás mennyire nem arról szól, hogy egymás pengéjét üssék a felek... illetve a vívás igen, de a fegyveres harc nem... ott ugyanis egymást akarják eltalálni.
Elég megnézni mit csinál egy karddal, ha teliben belehárítanak vele egy kard-(vagy neadjisten egy kalapács- vagy balta-) vágásba... ha nem akarsz kardot cserélni minden 10-15 pengeváltásnál, inkább kitérsz.A videóban ráadásul ha jól látom afféle katanákkal vívnak, amire meg fokozottan jellemző a "nem hárítunk vele" hozzáállás.
Másrészt, gondolom nem véletlenül hagyják ki a játékokból, nem semmi lehet leprogramozni a sok ütközést... ne felejtsd, sok játékban még a falba lógás is probléma, nem ez lesz a fő prioritás szvsz
@Morden24: Jaja, az íjhúr dolog tényleg nagyon gáz, ott valószínűleg az a gond, hogy irreálisan vastag húr kéne ahhoz hogy lásd, no meg antialias, de valaki már tényleg megcsinálhatná(eddig sehol sem láttam)
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Jander
senior tag
Nekem is a karakter animációkkal volt gondom, pl. női karakterrel játszók biztosan gyorsan feladták a dolgot, mivel úgy fut, mint aki besz*rt.
Továbbá lehetne több könnyű páncél benne, mert kb. van vagy 20 nehézvért 3 mágusköpeny és 3-4 bőrpáncél... ez utóbbiak olyanok is... férfi gyógyítót indítottam végül, (a bef*sós női modell miatt) és szörnyű volt a kinézete végig ugyanazt a köpenyt használtam...
Az íjász class-t kicsit meg kéne reformálni, mert konkrétan használhatatlan, nincs skill, alig talál be a nyíl, és baromi lassan lő. A mágusok pedig irgalmatlanul overpowered.
Ettől függetlenül az évtized egyik legjobb játéka, elég hosszú volt, vagy 60-70 órát öltem bele, és maradt ki sok apró küldetés, meg elolvasatlan codex bejegyzés.
Zseniális volt a látványvilág, felőlem újíthatnak a grafikán de a conceptek minőségén ne változtassanak!
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Morden24
nagyúr
irreálisan vastag húr kéne ahhoz hogy lásd
Azért ez általában össze szokott jönni más játékokban
Az más kérdés, hogy ha a realitást tartjuk szem előtt, akkor tényleg túl vastag lenne, de
1. pont a Dragon Age az, ahol a vesszők is túl vastagok, szóval ezzel az erővel azok sem kellettek volna
2. fantasy játékokat sem fegyverszakértő szemmel kell vizsgálni, mert akkor gyakorlatilag legalább a páncélok és fegyverek (főleg a vágófegyverek) felét ki lehetne dobni, mert bizonyos formák egyszerűen nem léteztek, és nem azért, mert nem voltak elég kreatívak a páncél- vagy fegyverkovácsokEngem talán ez az egyetlen, ami konkrétan zavar, és igénytelennek tartom. Mármint a húr.
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
női karakterrel játszók biztosan gyorsan feladták a dolgot, mivel úgy fut, mint aki besz*rt.
Na, ez is igaz. Még nem indítottam női karit, de pl. Morrigan-t kellett párszor használnom, és elég gyorsan lebomlik a kecses vadon boszorkánya-hangulat a sunáról, amikor úgy szalad a bottal a kezében, mint a majmok a 2001 Űrodüsszeia elején
Grafika helyett amúgy a szabályrendszerre kéne ráállni. Ez a probléma akkor, amikor maguk rittyentik a szabályrendszert, nem pedig egy létezőt használnak fel. Kezdjük úgy, hogy Perception főképesség kötelező lenne több okból is.
Egyébként én is egyetértek, szerintem is remek a játék.
Én nemrég toltam végig Human Noble - Warrior karakterrel, most indítottam Human Mage-et, és ha ezzel végigtolom, akkor még ficcen egy elf női rouge.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Kansas
addikt
OK, mondj pár olyan játékot(lehetőleg ismertebbeket), ahol van ideg az íjon1. Erre eddig nem figyeltem, lehet, hogy így van, majd megnézem
2. De nem is Hollywood szemmel, ahol az a lényeg hányszor pacsiznak a fegyverek(a Star Wars például ilyen, persze történeti okokból)Egyébként nekem nagy fájdalmam, hogy a "fantasy" égisze alatt játék- és filmkészítőknek néha eldurran az agya, és a "dizájn mindenek felett" elvet alkalmazzák, pl Sacred meg a "fantasy" díszkardok... a mangákról már nem is beszélve(bár azoknál keveseknek van elvárása a realitásra).
Egy bizonyos pontig OK, de azért józan ész is van a világon...Egyébként a Dragon Age fegyverei kimondottan puritánok pl. az Oblivion cuccaihoz képest(kivételek talán az íjak)
BTW nem vagyok fegyverszakértő, csak egy reál beállítottságú szerepjátékos
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Lenry
félisten
a mágus tényleg nagyon imba (Morrigan jégvihar, plusz Wynne a Tempesttel és bármekkora csapatnak annyi)
de én az íjászommal is nagyon nagyokat tudtam durrogtatni a végén, nem egyszer one-shotoltamGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Morden24
nagyúr
Gothic sorozat kapásból. Ha jól emlékszem, az NWN2-ben is volt.
Egyébként a Dragon Age fegyverei kimondottan puritánok pl. az Oblivion cuccaihoz képest
Na jó, az Oblivion az megszámlálhatatlanul sok iránból blőd.
BTW nem vagyok fegyverszakértő, csak egy reál beállítottságú szerepjátékos
Detto
Sectumsempra - For Enemies
-
Kansas
addikt
Köszi a tippeket
NWN2-ben emlékeim szerint nem volt(sajnos nem tudok utánanézni, mert valamiért Win7x64 alá nem megy fel nekem, szóval már több, mint egy éve nem játszottam)A Gothic sorozatot kihagytam, irányítási és bugproblémák miatt(főleg G3), inkább a Morrowindet toltam(bug ott is volt, de legalább tudtam irányítani)
És igen, az Obliviont is szeretem, de ha nem a főküldetést tolja az ember, hanem él bele a világba és néha tol faction+egyéb küldetéseket, akkor hosszú távon baromi unalmas.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Jander
senior tag
"most indítottam Human Mage-et, és ha ezzel végigtolom, akkor még ficcen egy elf női rouge."
Én is male human mage-el indultam (szokásos női íjász kiábrándulás után), aztán úgy alakult, hogy "jó" lett, illetve gyógyító, és a vörös csajszival...
SPOILER:
illetve először mindkét nőt d*gtam, aztán fellázadtak, hogy miért járok át a másik nő sátrába éjszakánként?! Ez pl. baromira tetszett...
SPOILER VÉGEÉs ezután elhatároztam, hogy a kiegészítő megjelenésekor egy gonosz női tolvajt indítok. Valószínűleg elf lesz nekem is, bár a gonosz elf valahogy nem jön össze... kivéve ha a városból származik, talán az itt belefér a lore-ba.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Morden24
nagyúr
illetve először mindkét nőt d*gtam, aztán fellázadtak, hogy miért járok át a másik nő sátrába éjszakánként?! Ez pl. baromira tetszett...
Jaja, én is meglepődtem ezen
Én meg max. az elfig vagyok hajlandó elmenni általában, eléggé humán beállítottságú vagyok... legalábbis nagyon sokáig fog tartani, hogy rávegyem magam pl. egy törpe karakterre...
Én általában a saját jellememet játszom - hogy ez pontosan milyen karaktert eredményez, az a játéktól szokott függeni. A human noble karakterem eléggé vendittív és rebellis volt - viszont a mage az most arcane warrior/blood mage lesz, ennek megfelelő világszemlélettel.
Az elf rouge-ot assassin/duelist-nek tervezem, szeretem az ilyen jellegű karaktereket.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Jander
senior tag
Mindegyik jól hangzik, én is általában úgy állok neki, hogy a saját döntéseimet követem, hogy mit tennék az adott helyzetben. Ez gyakran a szent felé visz, fene a jó szívemet, ezért második végigjátszásra direkt az ellenkezőjét csinálom mindennek, hogy a sztori 'másik felét' is megtudjam. Semleges karaktert nem igazán szoktam játszani, sok dologtól esik el az ember úgy.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Ari18
őstag
Szabadon bejárható pályák, ahol tényleg oda mész, ahová akarsz
Ez nagyon hiányzott, imádok mászkálni és csodálni a tájat. Felfedezni stb. pl Oblivion.
-
Kansas
addikt
Tipp: Assassin's Creed 1-2 ha nem csak az akcióra hajtasz, még az első részt is élvezni fogod...
Nem RPG egyik sem, de a célnak megfelelnek
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
bpx
őstag
feltettem a kezem, nekem ez új
-
Drizzt
nagyúr
Egy időben én is így voltam vele, de rájöttem, hogy nincsen felesleges időm, amit ezzel kéne elcseszni. Szóval 2-3 éve abszolút nem szeretem a nemlineáris játékokat. Inkább legyen valami fasza sztori, választási pontokkal, érdekes harcokkal, s az nekem tökéletes.
I am having fun staying poor.
-
Hebry
senior tag
Nekem is nagyon bejött a játék, és várom a folytatást.
Az engem is zavart, hogy az íjjász jóformán kuka, mágussal toltam végig.
Most van egy törpe harcos karakterem, nem rossz. -
HaaS
addikt
Szerintem egy szemét, szánalmas szappanopera, interaktív mozi. Abban viszont teljesen egyetértek az előttem szólókkal, hogy az évtized egyik legkiemelkedőbb játéka, érdemes tovább menni ezen az úton, mert igenis van rá igény!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
-
Sennalacy
aktív tag
Én nem értek egyet azzal, hogy a grafikán nem kell csiszolni, csak a játékmenet a lényeg.. Mennyivel jobb lenne egy ilyen grafikával megáldott játékot a kézbe venni. Már elég régóta várunk erre, és remélem, hogy még megérjük, hogy ez az idő is eljön.
Nem azt mondom, hogy a játékmenet nem lényeg, de a grafikában bőven van még mit fejlődni..Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
sz.mich
tag
Szerintem nem volt semmi baj az első rész játékidejével, ha azt vesszük, hogy minimum 3 végigjátszást igényel, ha más kasztokban szeretnénk indítani karakterünket.
Csak kp., az ár fix.
-
Kansas
addikt
No igen, az első résszel nekem is megvolt a magam baja, de ezzel együtt is többre tartom, mint sok más agyonhype-olt csúcsjátékot(pl. Bayonetta, Avatar, WoW... igaz a legutolsót csak mert rühellem az offline tartalom nélküli játékokat)
A dögunalom meg igaz pl. a Prince of Persiához képest, de én pl az Obliviont alkalmasint jobban tudom unni, pedig az is de nagy kedvencem volt(úgy egy évig...)
Sokkal jobban bosszantanak az idegesítő megoldások pl kihallgatásra, elbújásra(tényleg senkinek nem tűnik fel, hogy csak egy szerzetes van állig fegyverben??? )Sajna a középkori Közel-Kelet jobban érdekel, mint a reneszánsz Itália(vagy Itália úgy általában), szóval így jártam - ennek ellenére én is nagyon várom a 2. részt
@ (#37) Sennalacy: és érdekes módon pl. Morrigan sokkal jobban néz ki a játékban, mint a videón(ellentétben pl. Stennel és Lelianával)
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
nagyúr
Nekem semmi bajom nem volt a grafikával, ilyen sztori és játékélmény mellett nem nagyon néztem, hogy milyen kidolgozottságú pár fűszál vagy ilyesmi. Oké lehet túlzok egy kicsit, de nálam max-ra tolva nagyon szép volt a graf. Számomra ez a játék überel mindent. Kategóriájában főleg, de saját top10-es listámban is dobogón van. Nagyon várom a 2. részt.
Thanos was right.
-
elithun
őstag
Az a gyanúm, hogy 2010 a gyorsan összecsapott játékok éve lesz...
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Sennalacy
aktív tag
Nem az a gond, hogy nem elég szép az arca a játékban, hanem hogy csavarodik a nyakán a páncél pl...
Akinek meg bőven elég a Baldur's Gate grafikája, az játtszon azzal én nem bánom, csak könyörgöm ne mondjuk, hogy a grafika már épp elég szép, amikor még sehol sincs. Tény, hogy nem ettől jó egy játék kizárólag, de szerintem nem vagy-vagy alapon kéne működnie.
Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
Kansas
addikt
válasz Sennalacy #46 üzenetére
No igen, a páncél
Egyelőre úgy nézem ott tartunk, hogy vagy a páncél van jól megcsinálva, és a figura mozgása darabos, vagy a mozgás van jól megcsinálva de a páncél latexruhaként viselkedik... én is szívesen látnék már egy olyat, ahol mindkettő jó, és a játék többi grafikai eleme sem gáz...
Mindez persze megspékelve eredeti ötletekkel meg kellő sztorival meg akcióval...olcsón...
egyelőre ez a "toronyóra lánccal nem kéne?"-kategóriaHa azt nézzük, hogy a Jurassic Park 17 éves film(1993), elvileg már ott kéne tartani, hogy azt a látványt(pl. T-Rex) realtime kellene tudni előállítani otthoni gépen... de még a közelében sem vagyunk... tán azért, mert nem jön be annyi lé a játékeladásokból, hogy megérje.
Visszatérve a Gothic 3-ra, én nemrég futottam bele vmelyik gamermagazin mellékletén, és hiába tudom, hogy a sztori meg a zene istencsászár, ha sírógörcsöt kapok a grafika, az irányítás meg a bughegyek miatt...És ezt az Oblivion ellen indították!
Például nagyon tudnék kedvelni egy játékot, de még akár egész estés filmet is kb olyan grafikával, mint amilyen az Assassin's Creed Lineage ...és még vívás is van benne !!!
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
CounterBoci
senior tag
Én azt szeretem, hogy van benne kihívás. Ezt várom a folytatásban is. Normalon is jól megizzad az ember pár helyen.
-
HaaS
addikt
Jó olvasni ezt a topikot, de tényleg! Tréfás!
Arról beszélgetünk, hogy hogyan csavarodik a páncél a karakter nyakán egy szercsijátékban (a szerepjáték kicsit erős kifejezés lenne), ahol történetesen a tárgyaknak nincs is súlya, és fix számú tárgyat vehetsz fel, amelynek max értéke limitált, és csak úgy tudod _még_ növelni, ha megveszel egy déelcét! Hajrá!
Óvatos voltam!
"a sárkány is csak ember" - oxox
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gray Zone Warfare
- VoIP telefonálás
- Milyen processzort vegyek?
- LED világítás a lakásban
- E-roller topik
- További aktív témák...