Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • persil

    nagyúr

    válasz Thome #2 üzenetére

    Egy picit nekem is ez volt az érzésem, amikor olvastam, hogy "el akarják kerülni a döntésképtelenséget karakterválasztásnál".

    Nem tudom, de szerintem, aki leül rpg-vel játszani, annak lesz némi sejtése arról, hogy ki is az a harcos és mire is jó a magas intelligencia, nem beszélve arról, hogy - remélhetőleg - aki rpg-vel játszik az tud olvasni és mivel a játékok 90%-ban le van írva, hogy mely képesség/képzettség mire is jó, mit is befolyásol, ezért nem lesz értetlenkedés.

    Csak remélni merem, hogy a "zavaró tényezők kiiktatása" és az "elegánsabb irányítás" nem azt jelenti, mint a dungeon siege 3-ban, hogy van 4 karakter válassz egyet, aztán játszál, mert abból a rengeteg sok 9 darab skillből úgyis mind a 9-et megtanulod a végére... broáf.

    Egy rpg-be egyszerűen elengedhetetlen - szerintem - hogy két ugyanolyan szintű és kasztú karakter között IS óriási különbségek legyenek.(amolyan build-ek, bár nem szeretem ezt a kifejezést)

    Ez a "szerettessük meg az adott műfajt a casual gamer-ekkel is" egy az egyben azt jelenti, hogy XY rpg sorozatot eddig csak az rpg-sek vették, mert hardcore szerepjáték, de mostantól vegye meg az én kicsi pónim és a sims rajongó is, majd max egy kicsit leegyszerűsítjük...

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

Új hozzászólás Aktív témák