- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Macrodroid
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
Hirdetés
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
gp A készítők felfedték, hogy milyen hardverek kellenek a játék futtatásához, valamint azt hogy mi vár ránk a későbbiekben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
elithun
őstag
Ennek a hírnek örülök, szeretnék belemélyülni a Skyrim világába.
Biztos, hogy elő fogom rendelni, és új VGA-t is veszek hozzá. Ebben az évben ezt a játékot várom a legjobban!„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Thome
addikt
Elfogják konzolosítani... Úgy érzem...
Kijavítanak néhány zavaró tényezőt. Attól félek, hogy azok a zavaró tényezők nem is annyira zavarók, maximum ráfogják. Mondjuk az Oblivion sem volt konzolosítva, talán ez sem lesz. De bennem van a félsz.[ Szerkesztve ]
-
Löncsi
őstag
"Például mi volt akkor, ha az Oblivionnal kezdtél egy új játékot, játszottál három órát, majd hirtelen rájöttél, hogy rosszul döntöttél, kezdhetted elölről az egészet. Az ehhez hasonló helyzeteken kívánunk könnyíteni
Hát.. nem túl ígéretes eddig, meglátjuk majd...
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Gergosz2
veterán
az oblivion nem volt valami hc játék.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Blade_W
tag
Nem fognak rajta butítani? Mármint mihez képest? Az Oblivionhoz képest? Hát remélem...
-
persil
nagyúr
Egy picit nekem is ez volt az érzésem, amikor olvastam, hogy "el akarják kerülni a döntésképtelenséget karakterválasztásnál".
Nem tudom, de szerintem, aki leül rpg-vel játszani, annak lesz némi sejtése arról, hogy ki is az a harcos és mire is jó a magas intelligencia, nem beszélve arról, hogy - remélhetőleg - aki rpg-vel játszik az tud olvasni és mivel a játékok 90%-ban le van írva, hogy mely képesség/képzettség mire is jó, mit is befolyásol, ezért nem lesz értetlenkedés.
Csak remélni merem, hogy a "zavaró tényezők kiiktatása" és az "elegánsabb irányítás" nem azt jelenti, mint a dungeon siege 3-ban, hogy van 4 karakter válassz egyet, aztán játszál, mert abból a rengeteg sok 9 darab skillből úgyis mind a 9-et megtanulod a végére... broáf.
Egy rpg-be egyszerűen elengedhetetlen - szerintem - hogy két ugyanolyan szintű és kasztú karakter között IS óriási különbségek legyenek.(amolyan build-ek, bár nem szeretem ezt a kifejezést)
Ez a "szerettessük meg az adott műfajt a casual gamer-ekkel is" egy az egyben azt jelenti, hogy XY rpg sorozatot eddig csak az rpg-sek vették, mert hardcore szerepjáték, de mostantól vegye meg az én kicsi pónim és a sims rajongó is, majd max egy kicsit leegyszerűsítjük...
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
wikings2
őstag
"pár kellemetlen dolgot"
Fuss el X ből Y ba amelyek a világ két másik szélén vannak feelingű kellemetlenségeket nem kérnék kösz...Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
TGWH
őstag
Hehe... hát nem sokat lehet egyszerűsíteni az oblin, hogy tényleg fps legyen...
Ott a Morrowind. Na az igazi rpg, az oblivion a nyomába sem érhet!
Ezzel a szöveggel, hogy ,,kellemetlenség, ha három óra múlva rájön, hogy mégsem mágus akart lenni'' azt akarják mondani, hogy az a gamer aki túl hülye ahhoz, hogy elolvassa mi van az intelligenciához írva (pl. int.: növeli a varázserőt, mágusoknak elengedhetetlen), na ő nehogy már megsértődjön és ráfogja a játékra hogy szar - nem a játék szar, hanem a gamer, csak ezt a gamer nem fogja beismerni -, hanem inkább válasszon onnantól fogva más karit, ha már hülye... ha az sem jó, akkor meg még egy másikat. Csak az lesz vicces, ha minden kari elfogy, na de ehhez már tényleg debil gamer kell.Szeretném harsogni kétkedők fülébe, Szeretném égetni reszketők lelkébe, Lángbetűkkel írni véres magyar égre: Ez a hit a fegyver, hatalom és élet, Ezzel porba zúzod minden ellenséged, Ezzel megválthatod minden szenvedésed. E jelszót, ha írod lobogód selymére, Ezt, ha belevésed kardod pengéjébe
-
őstag
Számomra akkor is várós, bár ez most kissé elbizonytalanított.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
cheatergs
senior tag
Nem kell lebutítani. Eleve butára tervezték.
Ha komolyra fordítom a szót, akkor is elég csak kivenni a smiley-t.
Az eddigiek alapján ez összetettségben alulmúlja az Obliviont is, miközben a grafika se valami észveszejtő (az előző két rész legalább új etalont álított fel saját idejében). Persze előfordulhat, hogy csupán bénán kommunikálják le az elképzelésüket, de ha az ember józanul pesszimista és hidegvérű, csalódás nem éri.Mindig minden mindegy
-
wikings2
őstag
Tudom, csak hát nekem sose jött be ez a menj el ehhez akivel beszélj és vadássz le 10 ilyet és össze vissza beszélgess egymástól fényévekre levő emberekkel a semmiért. Gothic 3 ban is ettől másztam néha falra ezért remélem ,hogy nem ilyen dolgokra gondolt a kellemetlenség alatt. Ha mondjuk 100 vs 100 as ember-ork háborúra gondolt ahol mi rohamozunk és szinte lehetetlenség bevenni az ork várat na ez az ötlet már mindjárt jobban tetszik mint "kellemetlenség"
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Blade_W
tag
Az előttem szólónak tökéletesen igaza van. Ne sértődj meg, de menjél inkább diablózni, vagy valami H&S MMO-t játsszál, mert valószínűleg az jobban való neked. Nem mondom, hogy én nem szeretem a H&S játékokat, de kellene ezek mellé igazi RPG játék is. A mai átlag gémer nem is igazán tud már különbséget tenni, és azt hiszi, hogy pl a WoW is RPG...
Az a baj, hogy amit a hírben is olvasok szépen lassan az lesz a trend, hogy kiveszik a játékosok kezei közül a döntési szabadságot, nem kell neked semmi fiam, csak XP, treasure, next.
[ Szerkesztve ]
-
elithun
őstag
Amiket negatívumként leírtál azok közül egyik sem szerepelt pl. az Oblivionban. Legalábbis nem ott volt vége a küldetésnek, hogy kérdezz meg X-től A-t, és fuss vissza Y-hoz az üzenettel aztán vége. Minden küldetésnek volt egy kis története, teljes kibontással, esetenként csavarokkal. Főleg a mellékküldetésekben voltak ilyen ötletes megoldások.
[ Szerkesztve ]
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Kassadin
addikt
válasz cheatergs #14 üzenetére
Fantasztikus hogy ilyen nagy rpg szakértő vagy, kár hogy egy rpg-ben kb, a grafika az utolsó, mert ez nem egy idióta cod7, ahol csak a grafika meg a hentelés adja el a játékot.
wikings2: Ezt meg nem tudom mire vélni.
Oblivionban rengeteg olyan küldetés van, ahol nem a gyilkoláson van a hangsúly(persze azért előfordul), hanem például ki kell nyomozni egy bűntényt, egy titkos szektát, meg kell keresned egy elveszett tárgyat, elrabolt embereket. Gothic 3-al mondjuk pont nem játszottam, de ha jól tudom ott se csak ölésről szól a dolog.
Blade_W: A wow mmorpg. Az hogy nem tudnak különbséget tenni rpg meg a wow között, legyen az ő bajuk. Na nem mintha a mostani fiatalokat az rpg kötné le. Ahhoz olvasni meg gondolkodni is kell, ami tudjuk nem menő a fiataloknál, csak a hent.
[ Szerkesztve ]
-
wikings2
őstag
Legalább volt mihez mindenkinek hozzászólnia
Rpg fan vagyok tény, de szerintem egy ilyen remek sorozat ötödik részében már csak lehetnének "nagyobb" harcok. Mindegyik ilyen műfajú játékból hiányolom sokszor azokat a "nagy" harcokat.
Nem mintha a Gothicban olyan sok lett volna (de volt néha) ,de van a kettő között hasonlóság. Mondjuk ezt a sorozatot mindig is FPS módban toltam.
Csak ennyi.[ Szerkesztve ]
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
wikings2
őstag
Köszönöm szépen kivan játszva az összes előző rész, és a negatívumokat nem a sorozat előző részeiből merítettem, csupán abból ami nekem lejött a kellemetlenség szó alatt és előfordulhat a játékban mert miért ne...
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
Wolverine
félisten
Nézd, ha a h'n's-t nem számoljuk (Diablo, Torchlight stb.), akkor is kétféle single RPG van: a questelős fajták, mint az Elder Scrolls-sorozat; és az akcióra kihegyezett, mint mondjuk a Witcher. Szerintem kicsi az esélye, hogy a Skyrim eltérjen a gyökereitől és átváltson utóbbiba.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
wikings2
őstag
válasz Wolverine #25 üzenetére
Hát én nem is azt kértem, hogy legyen gyökeres változás, de mondjuk 1-2 quest (amelyek végkimenetelei egymásból adódnak) során lehetne néhány nagyobb harc ahol van egy kis segítség ,de hogy letudjam az ebből adódó vitát, nekem így is tökéletes a sorozat.
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
elithun
őstag
Elvileg most a küldetések majd a karakteredhez passzolóan fognak alakulni. Szóval, ha valami nagy barbár harcos vagy, akkor nem elképzelhetetlenek a nagyobb összeütközések. Persze ez még csak kapálózás a sötétben, de az eddig elhangzott tervek alapján ilyen lesz.
[ Szerkesztve ]
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
cheatergs
senior tag
Ez egy joker-szöveg, ami annyira jól hangzik, hogy a lehető legtöbb kommentelőnél el kell sütni?
Na, akkor egy jót idézek, ha már ennyire dicsérsz:
"...miközben a grafika se valami észveszejtő (az előző két rész legalább új etalont álított fel saját idejében)"Egyéb szavakkal: ha az elődök képesek voltak okés felépítésükhöz kornak megfelelő csúcsgrafot pakolni, akkor most? Látszólag egy Oblivion 0.5-öt kap a gamer, 1.5-ös külcsínnel. Halleluja!
Persze abban igazat adok, hogy nem vagyok hc-rpg-fan, aki már ötévesen papíron kockult, sőt én jobban kezeltem az Obliviont a Morrowindnél. Ellenben ezt alsó határnak tartom.
Viszont én képes leszek elismerni, hogy ha mégis rendes lesz a Skyrim.Mindig minden mindegy
-
Kassadin
addikt
válasz cheatergs #29 üzenetére
Értem hogy mire gondolsz, de manapság már grafikában nem nagyon tud újat mutatni senki se.
Én se vagyok hc-rpg-fan, csak egy rpg játéknál ne a grafika legyen már az első...Nyilván ne pixelkockák rohangáljanak, csak túlzásnak tartom már ezt a grafika őrületet.
Grafikát szeretnél, akkor ott van a metro2033 vagy a crysis2.[ Szerkesztve ]
-
cheatergs
senior tag
Nagyon sokat lehet még fejlődni grafban meg minden egyébben.
Annyit mondtam, hogy ha már casual lesz, akkor legalább szép lehetne (ha már a "tradicionálisabb" elődöknek ez sikerült), máskülönben mégis mire fektették a hangsúlyt?
De mivel az ES nem egy NFS, ezért gondolom csak csiszoltak valamit ennyi éven át, hátha mégse okoz csalódást.[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
Youri
veterán
A garancia arra, hogy meg sem fogja közelíteni a Morrowindet, az az utolsó bekezdésben olvasható :/
RTX ON
-
Hiftu
senior tag
Jaj emberek, ne temessétek már megjelenés előtt.
A Bethesda célja az volt, hogy egyszerűbb kezdéssel el tudjad dönteni menet közben, hogy mihez (varázsló, harcos, tolvaj és kismillió kombináció) van kedved.Grafika: PC-n jobb lesz, mint a bemutatot X360-as verzió. Azért azt mutatták be, hogy utána a konzolosoknak nem legyen frusztráló, hogy mennyivel gyengébb grafikát kapnak.
Tehát amit eddig láttatok az PC-n sokkal szebben mutat(hat).RPG: szerintem elég karakterfejlesztési potenciál van a Skyrim-ben. Én majd akkor döntök, amikor már pár órát beleraktam a játékba. Bár a hírek alapján nem fogok csalódni.
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
nagyúr
akkor jó, mert utoljára ilyesmi a sorozat első részében volt. még megvan az arena térképeivel telerajzolt négyzetrácsos spirálfüzet. =]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
GypsFulvus2
őstag
Te játszottál a Witcherrel? Ha igen, akkor tudod, hogy a harcnál abban egy "kicsit" több van. Többek közt a legjobb történet a Planescape Torment óta. Mielőtt legyalulsz; igen én hardcore RPG-fan vagyok, gyakorlatilag csak azokkal játszom. A TES sorozat legjobbjának a Daggerfall-t és a Morrowindet tartom. És a nyilatkozat alapján nem úgy tűnik, hogy a Skyrim ezekre hajaz majd. De ne legyen igazam.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nemethati
senior tag
A gondolatmenet hibátlan, tényleg csak azt remélem hogy ötletesen oldják meg, nem pedig simán leegyszerűsítik a dolgokat.
Elég furcsán nézne ki pl. ha a kiosztott pontjaidat -vagy bármit- csak úgy vissza tudnád vonni bármikor mert neked nem tetszik a "villámcsapástámadás" -
Kassadin
addikt
válasz GypsFulvus2 #36 üzenetére
Végigjátszottam a játékot. Sajnos azt írtam hogy csak harc van benne, ami nem igaz, de a witcherben a játék nagy részét a harc teszi ki, ezt fölösleges is lenne cáfolni. Egyik legjobb rpg-nek tartom a fallout és az oblivion után, szóval nem lekezelően írtam amit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
-
Kassadin
addikt
válasz GypsFulvus2 #43 üzenetére
"Sajnos azt írtam hogy csak harc van benne, ami nem igaz, de a witcherben a játék nagy részét a harc teszi ki"
Olvasd el akkor párszor és értelmezd. Nem kell megvédeni a witchert, mert nem fikáztam.
Összehasonlítva jó hogy még az oblivionban van több harc, kicsit nagyobb a játéktere, mint a lineáris witchernek. De itt nem is erről volt eddig sem szó, hanem arról hogy van aki nem tud különbséget tenni az rpg meg a hack and slash között. -
GypsFulvus2
őstag
Értelmeztem. Vajon te is? "Nagy részét harc teszi ki" -erre vonatkozott a hozzászólásom. És nem, arányaiban, játékidőt tekintve sem kevesebb a harc az Oblivionban, a Fallout 3-ról nem is beszélve. Legfeljebb akkor, ha átpörgeted a párbeszédeket. Ami pedig a különbségtételt illeti; a Fallout 3-at az első két részen szocializálódott játékosok többsége nem is tekinti "valódi" RPG-nek. De mindegy, ez már túl messzire vezet. A lényeg annyi, hogy az igazán hc Daggerfall, és a többé-kevésbé klasszikus RPG Morrowind után az Oblivion elégé "light" RPG volt (ezzel együtt jó játék), és ha ezt a trendet követik tovább, akkor a Skyrim a hozzám hasonló kövületek számára már nem biztos, hogy fogyasztható lesz. Márpedig a nyilatkozat ere utal.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Kassadin
addikt
válasz GypsFulvus2 #45 üzenetére
Akkor majd nem veszed meg. Ennyi. Létezik rengeteg rpg azokon kívül, amiket leírtál, gondolom ismered is a legtöbbet.
[ Szerkesztve ]
-
WonderCSabo
félisten