- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz nemszabad #13 üzenetére
Csak egy kicsit merj utana olvasni olyan alkatreszre robbantott japan sztorikat talalsz h csak.
MOD
Viszont érdekes lenne egy cikk ami az itthoni mobilszolgáltatók kínálatát mutatja be az autós kártyák terén. Mert leírva szép, jó, oszt olyan áron aggyák hogy tyűűűha.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
.Szaki.
addikt
válasz nemszabad #13 üzenetére
Ez már hosszú ideje nem működik. Mindenki közreműködik mindenkivel. A Toyota is rég együttműködik a PSA csoporttal (Aygo - C1 - 108 | Pro Ace - SpaceTourer - Traveller), a BMW-vel is (ugye a D-4D-t kikukázták és BMW dízelek vannak a Toyotákban, cserébe a BMW használhatja a japánok hybrid rendszerét), a Mitsubishi L200 is már kapható FIAT emblémával, Mazda MX-5 szintén, a Nissannak milyen jót tett, hogy a Renault-nak is köze van hozzá, elég csak a Qashqai-ra gondolni, vagy a Juke-ra és még lehetne sorolni rengeteg módot, hogy milyen fajta közösködések vannak.
Egyébként hallottam már széthulló Renault-ról és olyanról is ami Taxiként is iszonyat jól megállta a helyét, rohadó Mazdákról, szintén pár évesen rohadó Mercédesről, meg olyanról is ami hibamentesen túl van a félmillión, iszonyat jó Hyundairól, KIA-ról és Toyotáról is, szóval ilyet már nem lehet kijelenteni, hogy mi az ami 100% jó. Egyébként meg mindegy is, ha újonnan veszed, akkor az első 5 évig kicsi az esély bármilyen problémára is, ha meg van az garanciális, utána meg foglalkozzon vele a következő tulaj. Ha pedig használt akkor meg minden autó lutri, mert úgyis azon múlik, hogy mennyire törődött vele az előző tulaj, rendesen cserélte-e az olajat, van-e vezetett szervizkönyv, stb.
[ Szerkesztve ]
-
LGLuke
őstag
válasz nemszabad #13 üzenetére
Azt értem, hogy némelyik szerelő nem tud gondolkodni. Istenem, hát nem atomfizikusok. DE mi a manóért kell bedőlni nekik?
Itt egy példa: Csodadízel, 160 ezernél eltörő főtengellyelNem szeretnék japán vs német csatába bocsátkozni. Azt azért hozzá tenném, hogy ma hazánkban kb. az újonnan eladott autók 80%-át cégek vásárolják a statisztikák szerint. És a japók sehol nincsenek. VW konszern (főleg VW, Skoda, de akad Audi és Seat is...), Ford, Opel dominál. Valamint minden autó a garanciális időtartam alatt a márkaszervizekben köt ki a garancia megőrzése végett.
Miután egy 8-10 éves autó magán utón, használtan 2-3 tulajdonos után a privát szerelőkhöz jut, aaddigra már nagy a különbség.
A full extrás volt céges Mondeo, Passat szerinted ugyanazt a megbecsülést kapja a használójától, mint a fapados privátként vásárolt Yaris?
A szakértő meg levonja a blőd következtetését...
Valóban a Toyota és társai a '90-es években nagyon tartósak voltak, ma meg sajnos Magyarországon maximum Yarist és Corollat tudnak eladni a privát vevőknek, azt is alap felszereltséggel.
Szerinted a full extrás tele kütyüzött (céges) autóknál van több hibalehetőség, vagy a fapadosoknál?Egyik ismerősöméknek Toyota és Audi-VW szlonjuk is van. Simán mondta az ismerősünk, hogy sajnos a Toyota már nem az, ami régen volt minőségben és szerinte felszereltségben is jobb a VW-Audi.
Tulajdonképpen mi Toyota Avensist néztünk és inkább rábeszéltek annak idején egy Highline felszereltségű VW Golf VI TSI-re. Valóban a japán dízelek nem jók, a szívó benzinesek meg gyengék...Pedig nekünk volt Toyotánk és nagyon szerettük, szívesen választottuk volna azt.
Mai napig nem bántuk meg a döntést.Ebből nem azt szeretném kihozni, hogy a japánok vackok! Ellenkezőleg! Abból mi, vásárlók profitálunk, ha minél több választási lehetőség és konkurencia van. Csak azt, hogy a privát szerelők csak hibákkal találkoznak és nem nehéz a németet vacaknak kikiáltani, ha német a magyar autóállomány 65-75%-a, miközben ezek java céges autó volt.
[ Szerkesztve ]
-
nemszabad
tag
válasz nemszabad #32 üzenetére
Még annyit, ha már Golf a témaindító írás, hogy cimborám a 4-es Golf-ba nem győzi önteni az olajat. 1,4, 75 ló.
Ő az az autótulajdonos, aki majdnem tenyerén hordozza paripáját. Nagyon patika az autó. Karbantartott, megkímélt, ~120e km-rel. Valós a futásteljesítmény, nem 10 évesen vették....
És az egy Golf..... Kultusza van.[ Szerkesztve ]
-
válasz nemszabad #32 üzenetére
LOL sikerült bemutatni milyen szűk keresztmetszet alapján ítélsz.
A golf motorja az egyik legszarabb ami volt VAG vonalon, talán a 2.5 tdi tudja egyedül überelni. De nem említed meg az 1.9 tdi-ket amikkel meg a világból ki lehet menni és még csak olajat sem esznek. Ugyanígy az ISUZUnál nem említed meg csak a jó motort, de az opel signumba rakottat már nem, ami megint csak egy rettenet.Ne haragudj meg érte, de ettől a ponttól nem komolyan vehető amit írsz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz nemszabad #37 üzenetére
Nézd: kár ezt ragozni. Nem vagyok autó nepper és szerelő sem. Évek óta hangoztatom az FFF szabály hülyeségét. Nézz kicsit körül itt a ph-s autós topikokban.
A következő autóim voltak időrendben:
Golf I GTI
Fords Scorpio 2.8 Ghia
Alfa 164 3.0
Renault 25 2.2 GTX
Skoda fabia 1.4
Alfa 164 3.0
Passat 2.5 tdi highline
Allroad C5 2.5 tdi
Allroad C6 3.0 tdi
Touareg 3.0 tdi
Nem sajátként hajtottam hosszabb rövidebb távon még kistucatot az opel különböző modelljeivel kezdve a seatokon, lanciákon, saabon és volvón át, toyotáig bezárólag. Cégeseket zömmel.
Majd minden irányban szereztem minimális üzemeltetési tapasztalatot, mégsem veszem a bátorságot hogy olyan kijelentést tegyek amit te az eredeti hszben. Amit most utólag írsz már sokkal árnyaltabbMOD: a pdtdi nagyon jó motor. az 1.9. a 2.0 nem sikerült. a D4D szintén szégyen kategória, de most nehogy már elkezd a fejemre olvasni azt amit te felejtettél el az eredeti hsz-edben
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz nemszabad #41 üzenetére
Hát kellett vele foglalkozni, szerette köpni az olajat. Meg szomjas is volt: városban simán 18 liter Igaz 12v motor volt még de lehetett vele jól menni. A belső fémek(öntvények) fogyóeszközök voltak ha hideg lett: nem volt olyan tél hogy egy kilincset nem kellett volna cserélni törés miatt Viszont már akkor és ott jobban felszereltek voltak mint pl most a touareg
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest