- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LGLuke
őstag
válasz nemszabad #13 üzenetére
Azt értem, hogy némelyik szerelő nem tud gondolkodni. Istenem, hát nem atomfizikusok. DE mi a manóért kell bedőlni nekik?
Itt egy példa: Csodadízel, 160 ezernél eltörő főtengellyelNem szeretnék japán vs német csatába bocsátkozni. Azt azért hozzá tenném, hogy ma hazánkban kb. az újonnan eladott autók 80%-át cégek vásárolják a statisztikák szerint. És a japók sehol nincsenek. VW konszern (főleg VW, Skoda, de akad Audi és Seat is...), Ford, Opel dominál. Valamint minden autó a garanciális időtartam alatt a márkaszervizekben köt ki a garancia megőrzése végett.
Miután egy 8-10 éves autó magán utón, használtan 2-3 tulajdonos után a privát szerelőkhöz jut, aaddigra már nagy a különbség.
A full extrás volt céges Mondeo, Passat szerinted ugyanazt a megbecsülést kapja a használójától, mint a fapados privátként vásárolt Yaris?
A szakértő meg levonja a blőd következtetését...
Valóban a Toyota és társai a '90-es években nagyon tartósak voltak, ma meg sajnos Magyarországon maximum Yarist és Corollat tudnak eladni a privát vevőknek, azt is alap felszereltséggel.
Szerinted a full extrás tele kütyüzött (céges) autóknál van több hibalehetőség, vagy a fapadosoknál?Egyik ismerősöméknek Toyota és Audi-VW szlonjuk is van. Simán mondta az ismerősünk, hogy sajnos a Toyota már nem az, ami régen volt minőségben és szerinte felszereltségben is jobb a VW-Audi.
Tulajdonképpen mi Toyota Avensist néztünk és inkább rábeszéltek annak idején egy Highline felszereltségű VW Golf VI TSI-re. Valóban a japán dízelek nem jók, a szívó benzinesek meg gyengék...Pedig nekünk volt Toyotánk és nagyon szerettük, szívesen választottuk volna azt.
Mai napig nem bántuk meg a döntést.Ebből nem azt szeretném kihozni, hogy a japánok vackok! Ellenkezőleg! Abból mi, vásárlók profitálunk, ha minél több választási lehetőség és konkurencia van. Csak azt, hogy a privát szerelők csak hibákkal találkoznak és nem nehéz a németet vacaknak kikiáltani, ha német a magyar autóállomány 65-75%-a, miközben ezek java céges autó volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Anime filmek és sorozatok
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen