- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor 90 - modellalkat
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kalimist
aktív tag
Talán inkább tájékozódni kellene. A geekbench workload ugyanaz minden platformon tehát a számok összevethetők.
dilajoska: A geekbench leplezte le tavaly a CPU throttling / akkumulátor problémát iPhone-ok esetében mégis azt szajkózod, hogy az Apple fizeti őket?
[ Szerkesztve ]
-
kalimist
aktív tag
válasz dilajoska1 #23 üzenetére
Arra jöttek rá, hogy az iPhone-ok az akkumulátor kapacitása alapján csökkentik a cpu teljesítményét. A különböző rendszeren elért pontokkal kapcsolatban pedig érdekes módon Linux-on is több a pont ugyanazzal a hardverrel, mint Windowson. Kérdezd meg őket miért.