- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig pont ez különbözteti meg a frame limiterekről. A tartományra való ráillesztés. Ezért nem érdekes a kettőt keverni. Az RTSS-re az FRTC van a driverben, míg a Chill egyetlen gyártófüggetlen alternatívája még a régi HiAlgo verzió. [link] - ezt nem lőtte le az AMD, így letölthető, de sajnos a supportot elvették.
(#379) huskydog17: ReShader alternatíva nem kiegészítés, nagy különbség van a kettő között. Írtak a driverbe egy injektormodult, amivel ők is tudnak a jövőben hozzáadni effekteket a meghajtóhoz. Ezt konkrétan azért tették, mert látták, hogy a usereket ez érdekli, viszont az explicit API-val a ReShade és az ENB Series életútja sokkal nehezebb lesz, hacsak nem vállnak igazi céggé, hogy legyen erőforrásuk explicit API-ra működő támogatást kínálni.
Maga az effekt az lényegtelen, mert azok a ReShade-nél is különállóak. Onnantól egészen sok lehetőség van, hogy működik a hook up. Gyakorlatilag elég sok post-processt írhatsz. Azért lett a CIS bevetve, mert az FXAA-t fejlesztő Timothy Lottes pont ezen dolgozott, mivel elég sok játék megy majd a TAA felé, és ezek az élsimítás mellett amolyan mellékhatásként kicsit homályosítják a képet. Ennek ellensúlyozására van a natív CIS, illetve a driveres verziója a RIS.De ha mondjuk Vulkan és DX12 módban indítok egy játékot, akkor a ReShade semmit sem ér. Ez meg működik. Ezért csinálták, hogy működjön ott is, ahol a ReShade csődöt mond.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.