- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
laposonly11
senior tag
Ahogy korábban írták, herwörks, fiziksz nvidia only volt, 2-3 játék használta csak, így ment is a technológia a süllyesztőbe. Pedig azért azok hááát, legalább viszonylag látványos újítások voltak. Azonban "Nvidia only" élsimítás, ez viccnek is röhejes! E miatt senki sem fog drága porszívó RTX-et venni! A réjtrészing na az már valami, de kérem szépen sima élsimítáááás? Ezt a sebességnövekedés sem tiszta nekem, a sima élsimítások hagyományos gpu eljárások, ez meg ugye úgy gyorsít a játékon hogy a déeleseshez az RTX magokat használja, csak hogy ne legyenek tétlenek?
Ordo est anima rerum.
-
Kansas
addikt
válasz laposonly11 #51 üzenetére
Nem az RTX magokat használja, hanem a másik überspéci találmány Tensor magokat, amik elvileg a központban tanított mintákat alkalmazzák, ezért nyerhető sebesség, no meg azért, mert csak a felbontás 75%-án számolja azokat a frame-eket.
Részletesebb leírás az eredeti metódusról.Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
laposonly11
senior tag
Tensor magok, akkor ha konkukrencia nem jelenik meg hasonló adalék magokkal és nem kezdi utánozni az nvidiát, akkor ez is a fiziksz és herwörksz sorsára jut. Ugye physix esetén, is kiderült hogy a játékok a cpu val számoltatták a fizikát és az nvidia csak jól átverte a vásárlókat. Ma nagyszerű fizikai motorok vannak minimális cpu igénnyel és senkinek sem kellett hozzá az nvidia ajtajánál állni, hogy ehhez külön hardvert biztosítson. A raytracinget is kezdik sokan megoldani. Szóval eddig soha sem sikerült az nvidiának, de z AMD nek sem, rávenni az egész piacot, hogy kizárólag az ő hardverére támaszkodjon, így felesleges erőlködésnek tűnik, főleg hogy mindkét konzolban, megint AMD kártya lesz.
Ordo est anima rerum.
-
Komplikato
veterán
Van itt egy érdekes ellemző videó a DLSS2.0-ról, nyilván főleg a Controll játékot alapúl véve. Szerintem érdemes megnézni, ellemzi a javulásokat is, de meg van említve pár artifact amit az új megoldás hoz. Viszont ami lényeges és érdekes, hogy 540p DLLS2.0 full RT rendering 1080p-re skálázva jobban néz ki, mint a natív 1080p DLLS nélkűl. (Nyilván a HD2060 tulajdonsok miatt, de van összehasonlítás 720p vs 1440 meg 1080p vs 4K viszonylatban is.)
Control vs DLSS 2.0: Can 540p Match 1080p Image Quality? Full Ray Tracing On RTX 2060?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
ricsip
addikt
sub
-
-
petimbo
tag
Sziasztok!
Mi a különbség a DLSS, SMAA2x, SMAA4x között?