- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReMek(k)Elek
csendes tag
Két napja van nálam a telefon.
Nagyon tetszik, minden szuper.Kivéve, hogy fáj tőle a fejem, meg enyhén szédülök.
Tudom, volt már és más oldalak is sokat foglalkoztak vele, de mégis létezik, hogy ez a "jelly effect" nem egyformán jelentkezik minden készüléken?
Nekem olyan durván látszik, mint a youtube-n fenn lévő elrettentő videón, még az ikonok is szétnyúlnak a főképernyőn, ha húzom.Nagyon szívesen használnám a telefont, de ha csak ugyanilyenre cserélnék, akkor sajnos nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
ReMek(k)Elek
csendes tag
válasz Macika66 #5551 üzenetére
Na akkor egyik maci a másiknak:
Hát igen, az ember nem ússza meg az ilyen kioktató jellegű "bölcs" hozzászólásokat.
Ennyiért ilyen telefon - tényleg! Nem is ezzel van gondom, csak azzal, hogy az én szemem nem bírja ezt a létező hullámzó mozgást figyelmen kívül hagyni, ennél fogva megfájdul a fejem. Nem azért, mert akarom, hanem mert ... Nem vagyok orvos, hogy tudjam. Nem is ez a téma, hogy most utána olvassak és erről írjak.
Tény, ami tény, ebbe a minden tekintetben csúcs készülékbe hiba volt így fejre állítva betenni az amoled panelt, ha így nem tud rendesen frissíteni. (Annak az "állítólag kevés" embernek, aki nem bírja a következmények miatt; a gyártónak pedig a támadási felület és az image rontás miatt.)
A gyártó szerint ez normál jelenség így fejjel lefelé - ez igaz, csak nem kívánatos.
Lehet, hogy 0,1 mm-el vastagabb lett volna készülék normál állásnál, de szerintem ez kevésbé rontott volna az eladásokon, mint a jelly.És egyébként én sajnálom a legjobban, szeretném ezt a készüléket.
[ Szerkesztve ]
-
ReMek(k)Elek
csendes tag
A gyártótól vásároltam a telefont, ahol működik a 14 napos visszaküldési lehetőség.
Ezzel kapcsolatban van tapasztalat?
Visszaadják a teljes árat, vagy levonnak szállítási költséget?Vagy érdemesebb eladni a telefont? A garancia átruházható?
-
ReMek(k)Elek
csendes tag
A telefon visszaküldésével kapcsolatos tapasztalatok:
09.10. Jelzés a Support Staff felé, hogy szeretném visszaküldeni a telefont.
09.10. Válaszoltak, hogy elindították a procedurát.
09.10. Újabb levél, tájékoztatnak, hogy az oldalukon lépésről lépésre hogyan intézhetem a visszaküldés adminisztrációját.
09.10. A OnePlus oldalán a leírtak szerint a visszaküldés megrendelése.
09.11. Fotót kérnek a telefonról, hogy lássák milyen állapotban van.
09.11. Küldtem fotót.
09.12. Levél, hogy mentsem le az adatokat, csomagoljam be a telefont, 2 napon belül jön a UPS és felveszi. Kapni fogok e-mail-ben egy címkét a szállításhoz, melyet előre kifizettek.
09.13. Írtam nekik, hogy kész vagyok a csomagolással, várom az UPS-t.
09.13. Levél, hogy ha szeretném visszajuttatni a telefont, akkor adjam le a legközelebbi UPS központban. (Tudtommal egy van Vecsésen, ide olyan 80 km lehet). Ha szeretném, hogy házhoz jöjjenek érte, akkor beszéljem meg a futárral, de az az én külön költségem.
09.13. Írtam nekik, hogy a korábbi levelükben a háznál történő 2 napon belüli felvétel szerepel és a szállítási címkét sem küldték meg.Eddig ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
ReMek(k)Elek
csendes tag
válasz gergotakacs #6010 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Reflinket megosztani tilos!
Hirdetni tilos!