- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbj19
csendes tag
válasz #53246592 #156 üzenetére
Ha megérte volna a kétüteműt fenntartani, biztos vagyok benne, hogy, lett volna hozzá annyi alkatrész, hogy ne a bontóba menjen, mert valaki gyártott volna hozzá. De kiszorították az újabb fajták, mert többet nyújtottak, és árban is felvették a versenyt. Nem azért mert belengették hogy akkor 5 év múlva a kétüteműt csak Kelenföldig engedjük. És ez az, amit az elektromos máshogy csinál. Nem megy olyan messze? Nem olyan tágas? Nem tudsz huzamosan autópályatempót tartani? Sok idő feltankolni? 4-szer annyiba kerül? Tiltsuk be a vetélytársakat! Így könnyű helyzetbe kerülni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS routerek
- További aktív témák...