Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szőrös 

    veterán

    válasz nubreed #17 üzenetére

    "mindegyik kézzel készített az utolsó fűszálig" Nem egészen. Pont a projekt elejére volt jellemző a handcrafted content gyártás viszont ebből áttértek progenre, ez realizálódott a 3.0-ás releaseben (ami gyk simán megfelelt egy softrebootnak is).
    Így csinálják a bolygókat, a városokat, az űrállomásokat sőt a küdliket is.
    Persze ezekhez kellenek a jó minőségű assetek, sok, nagyok sok de ezeket már nem kézzel pakolják össze hanem a hozzá tartozó progen techel (lásd bolygóknál progen planet tech ami már a 4. verziónál jár).
    Na ezek a techek meg a hozzá tartozó toolok fejlesztése az ami baromi sok idő mert a minőségből nem akarnak engedni. Elég megnézni pl a 3.8ban érkezett micriTech bolygót.
    Viszont pont azért csinálták ezt, hogy majd ha egyszer ez meglesz, soon :D, akkor a többi rendszert gyorsabban tudják előállítani. Hogy mikor az jó kérdés, már a fentiek miatt is elég szépen megcsúsztak, emiatt meg már az erőforrások nagy részét az egyjátékos kampányra (SQ42) tették át, hogy az elkészüljön mielőtt még nyugdíjasak leszünk. :D

    [ Szerkesztve ]

    https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

Új hozzászólás Aktív témák