- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Egy ilyen auto rendszere azert teljesen mas mint egy webkiszolgalo vagy felhoben levo virtualis gep. Alapbol meghatarozhatnak feltetelnek, hogy mondjuk az auto firmware-jet mikor lehessen felulirni. Pl. mondjuk szervizmodba kell tenni, majd komoly authentikacio es ellenorzes utan lehet frissiteni az auto szoftveret. Attol hogy az infotainment rendszer eleri a netet, meg nincs osszekotesben a vezerloelektronikaval. Gondolom egy e-autoban ezek fuggetlen rendszerek, sot sok esetben nincs is engedelyezve, kiepitve az OTA firmware frissites. Meg az infotainment/navigacios rendszer eseten is vannak tuzfalak, amivel nem lehet csak ugy tavolrol kapcsolatot kezdemenyezni ha nincs a kliens oldalon valami, ami meghivja.
A legtobb hackeles, social engineering, gyenge, rossz jelszovalasztas vagy rossz biztonsagi beallitasok eredmenye.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.