- iPhone topik
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
"halálfélelme volt benne a szerpentinen az imbolygástól"
Menjen lassabban mikor olyan durva szerpentinen van? az nem opció?
"Előbb a fejekben kellene rendet tenni, mert így az elektromos autózás is csak oda fog vezetni, hogy egyre nagyobb dögökben ül mindenki, hogy "ütközésnél biztonságban legyek", meg hogy "jobban rálássak a forgalomra a többiek felett" ha mindenki suvban ül ezek az érvet mit sem érnek."Nos, nem akarok nagyon beszállni ebbe a suv-hater vitába, hiszen mindkét oldalnak megvannak a saját érvei, de azért 1 megjegyzést idebiggyesztenék az idézett részhez, mert a megnövekedett fogyasztást lehet fikázni napestig felőlem (aminek talán még van is pl. aerodinamikai alapja), de ezt a részét nem, ugyanis:
Nem tudom van-e családod, vagy a saját/utasod (pl. párod) életed mennyire félted. De... tegyük fel, hogy beszélgetsz egy anyukával, apukával... Szerinted ha akár csak 1%-al több esély van a túlélésre, melyiket választanák? persze többi tényezőt nem nézve, stb. stb. stb.
És ezek nem olyan dolgok, mint a számok, hogy nagyobbat kamuzok és akkor jobb. Magasabban ülsz, többet látsz, vezetés biztonsága nő.. kész. ez egy igen/nem tény.
Én értem, hogy sokak számára ez bullshit érv, stb.. nagy dögök, fúj fúj.. és szerintem is vannak szép karcsú "igazi" autó formák... de ha választanom kéne, hogy szépség vagy élet, vagy szeretném jobban belátni a forgalmat, vagy talán jobban túlélek egy ütközést egy ilyen tankban (pl. mert ismerem a környékemet milyen fazonok rallyznak ott naponta), akkor nem biztos, hogy haterkedni kellene
+ Arról nem is beszélve, hogy a kényelem egy olyan megfoghatatlan dolog, amit szintén lehet köpködni, de napi használat során igenis nagy előny, ha nem befeküdni kell egy kocsiba beszálláskor és mondjuk a szülők/idősebb utasok/sérült utasok is rendesen ki tudnak lépni és nem kihajtogatják magukat a kocsiból.
Ja meg a padkák, esetleges off-road néha hétvégente túrázáskor, stb.Na de persze ebből mi következik? Mindenki ilyenbe ül idővel és akkor már eltűnnek az előnyök.. Jaj mi lesz? Akkor mi lesz a következő? Még nagyobb kocsik. Vagy addigra már tényleg lesz valami értelmes másik utazási mód.
Új hozzászólás Aktív témák
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen