- Íme az új Android Auto!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
ma Az egykor márkatársak dominálták a hazai leszállításokat, az Apple és a BBK megbotlott. Merre vagy, Xiaomi?
Új hozzászólás Aktív témák
-
jocobacsi30
csendes tag
válasz kisharsany #4 üzenetére
Mi baj van a SUV-okkal (ma sem minden SUV), de ha SUV-nak vesszük a Vitarát és az S-Crosst (a kb. két legnépszerűbb Mo-on eladott szgk.), akkor meg plána mi baj van velük?
Az, hogy kényelmesebb be- kiszállni, hogy nem fekszünk bennük hanem ülünk, esetleg, hogy jobb rálátást biztosítanak a forgalomra (bár ez nem biztos annyira), vagy mi?
Egyterűek is vannak bőven: kisteherautó forma 5-7 üléssel, nagy raktérrel.A legtöbb autós csak kis futásteljesítmény mellett száguldozik (értem ezalatt 60 felett), inkább helyi közlekedésre, közeli települések között használja a járművét, ezért a fogyasztásuk sem sokkal nagyobb a korábbi laposabb autókénál. A nagyobb súly persze számít, de egy mai Golf is sokkal nehezebb, mint a SUV korszak előtti Golf. A mai Golfok méretében/árában kapható T-Roc esetleg T-Cross sem sokkal nehezebb, mint a Golf.
Az árban mindenképpen igazad van. Az európai CO2 kibocsátási szabályokkal -- pontosabban azzal, hogy megengedték a gyártóknak, hogy a tömeghez arányosítsák a kibocsátást, így kedvezve a nagyobb SUV-oknak (és a plug-in hibridek fogyasztását elismerték 2 liter alattinak) -- megölték az olcsón gyártható, egyszerű hajtásrendszeerű, könnyű autókat.