Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz Vole #45 üzenetére

    Egyezzünk meg abban, hogy mindenki hülye aki ilyet használ.
    Van abban valami amit mondasz, de mégsem életszagú a végeredmény.
    - Abban a "pár percben" amíg a motor eléri az üzemi hőmérsékletét a kopása/igénybevétele alsó hangon is a tízszerese a normál üzemnek. A spórolásba nem csak a löttyök árát kell beleérteni.
    - Egy modern dízel esetén az a "pár perc" könnyen elérheti a negyed órát is. Ha mozogsz. Mert ha nem, odafagysz a kocsi mellé mire lesz elég veszteséghő alapjáraton.
    - Nem a hetvenes években élünk. Egy modern autónak nem használ, ha alapjáraton "melegíted". Lássd kisdízelek.
    - Van aki nem akarja kikenni magát a jégoldózás/kaparás közben. Ami jéghideg szélvédő esetén amúgy is annyi, mint halottnak a csók, mert kábé azonnal visszafagy egy vékony, de igen kellemetlen réteg, ahogy letörlöd. (Ha nem törlöd le, lefolyik a nagyja és úgy fagy vissza)

    LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz Vole #50 üzenetére

    Bőven több, mint egy millió kilométer van a seggemben (sajnos), van némi elképzelésem az autózásról.

    Ennek ellenére, vagy éppen ezért:
    - Egyik kocsimban sincs ilyesmi szerkezet beépítve,
    - Mindegyikben van jégkaparó is, jégoldó is.
    És mégsem mondom azt a korábban említett szerkezetekre, hogy hülyeség. Akkor sem, ha csak a jégtelenítés miatt kell neki. Kiskosztümben biztos nem szívesen hasalnék a Q7-esem motorháztetején, hogy elérjem az ablakot. De szerencsére se kiskosztümöm, se Q7-esem nincs, szóval nekem belefér...

    Próbáld meg levenni a szemellenződet, és csak akkor tegyél egyetemes kijelentéseket, ha az mindenkire és minden helyzetre igaz, nem csak a Te konkrét helyzetedre.

    (Egyébként minden soromat tartom, bár értékelem a hozzászólásodat, nem sikerült meggyőznöd.)

    LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc

Új hozzászólás Aktív témák