Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • subset

    senior tag

    válasz Füleske #37 üzenetére

    Igen, elhiszem, hogy van benne igazság. A saját tapasztalatomból viszont azt tudom mondani, hogy meg lehet borotválkozni az EU6-os dízelem kipufogóiban mint a tükör, olyan tiszták, pedig kap rövid városi utakat is bőven. Még nem tudtam olyan helyzetbe hozni az autót a gázpedál parkettázásával, hogy füstpamacsot láthassak a tükörben. Hideg motorral télen sincs büdös dízel szaga - szinte semmilyen sincs neki még akkor sem. Ellenben tényleg látok olyat és pont egy BMW 530e plugin hibrid dízel amin leginkább megbotránkozok (főnöké), hogy full kormosak a kiröffenői de még körülötte is...és még persze csomó autónál látni és érezni is, hogy mi minden jön ki hátul.
    Lehet, csak én fogtam ki egy olyan konstrukciót ami jobb mint az átlag és nem csal annyit mint a többiek...
    Egyértelmű, hogy szennyezőbb az én belső égésű-m is mint bármilyen EV, de nincs 20 millióm se 15 hogy kizöldüljek ezen a téren. Viszont szelektíven gyűjtöm a hulladékot már vagy 20 éve (amikor még gyűjtő szigetekre kellett elsétálni vele) jóval átlag alatt zabálom csak a húsokat, járok bringával és rollerrel, tudatosan visszafogom az indokolatlan fogyasztásaimat....és nem ülök fel hetente repülőre sem.
    Szerintem sok-sok NAGY villanyautósnál sokkal kisebb ökólábnyomom van a dízelemmel együtt véve is.
    A villanyautók is ugyan olyan csalók - ja hogy ugyan azok a gyártók (nagyon sokszor)....
    Minden villanyautós teszt azzal kezdődik, hogy "valójában csak ennyi meg annyi hatótávra számítson az ember ha beleül" - a gyári adatokat felejtsd el. Ez is átverés szvsz, és nagyon nehezen megy az ezen való változtatás is.

    Használj Te is szabad szoftvert !

Új hozzászólás Aktív témák