- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak ugye a Chill messze nem azt csinálja, hanem eltünteti a parancslistát, hogy a GPU mindig csak az aktuális jelenetet számolja, így a lehető legrövidebb időn belül adjon eredményt, de ezt úgy, hogy közben nem fossa össze magát az API a nem szabályos működéstől, így nem fog akadozni sem. Emellett, ha akció van, akkor felviszi a sebességet a beállított fps-re. Vagyis, ha nem csinálsz semmit, akkor mondjuk 40-en tartja, ha pedig lövöldözöl, akkor felküldi 120-ra, ha ezeket az értékeket állítottad be. Tehát két tényezője van az egésznek. Spórolod vele az energiát, mert csak akkor van magas fps-ed, ha aktívan játszol, illetve minden képed nagyon alacsony laggal készül. Meg lehet egyébként nézni benchmarkban a hatását. Például a 3DMarkban. Ha beállítod 30-120-ra, akkor 30 fps lesz az átlag, de ha vadul elkezded mozgatni az egeret, akkor már felmegy a sebességed.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.