- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- IFA 2024: Harmadik generációs T-Rex is volt
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
ASUS Padfone 2 - demokratikus átmenet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bari74
csendes tag
A Spica-hoz jobb lesz, ha hozzászoksz sajnos..
Holnap lesz 15 napja, hogy a szervizben van. Gondoltam bemegyek, megkérdezem, hogy mi a helyzet. Még nem érkezett meg az alkatrész. Talán a héten, de inkább a jövő héten várható. Felhívtam az Asus ügyfélszolgálatát is, hogy ilyenkor mi van? Azt az infót adták, hogy ha túlszaladnak a 15 napon, akkor ha kérem, megindítják a "kártalanítást", de ezt az európai központban döntik majd el, hogy jogos-e vagy sem, és gondolom több hét az átfutási ideje. Még mindig azt mondom, hogy egy ilyen prémium készüléket azonnal ki kellene cserélnie a gyártónak, ha ilyen probléma felmerül, nem nekiállni javítgatni. Ezt mondtam az ügyfélszolgálatnak is, de csak a sablon választ kaptam vissza, 15 nap és ez sem kötelező rájuk nézve a törvény szerint, meg senki nem garantálta, hogy nem romlik el, ilyen előfordul, úgyhogy örüljek inkább, jobb lesz mindenkinek...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest