Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bari74

    csendes tag

    válasz Sword #1559 üzenetére

    A Spica-hoz jobb lesz, ha hozzászoksz sajnos..:(
    Holnap lesz 15 napja, hogy a szervizben van. Gondoltam bemegyek, megkérdezem, hogy mi a helyzet. Még nem érkezett meg az alkatrész. Talán a héten, de inkább a jövő héten várható. Felhívtam az Asus ügyfélszolgálatát is, hogy ilyenkor mi van? Azt az infót adták, hogy ha túlszaladnak a 15 napon, akkor ha kérem, megindítják a "kártalanítást", de ezt az európai központban döntik majd el, hogy jogos-e vagy sem, és gondolom több hét az átfutási ideje. Még mindig azt mondom, hogy egy ilyen prémium készüléket azonnal ki kellene cserélnie a gyártónak, ha ilyen probléma felmerül, nem nekiállni javítgatni. Ezt mondtam az ügyfélszolgálatnak is, de csak a sablon választ kaptam vissza, 15 nap és ez sem kötelező rájuk nézve a törvény szerint, meg senki nem garantálta, hogy nem romlik el, ilyen előfordul, úgyhogy örüljek inkább, jobb lesz mindenkinek... :C

Új hozzászólás Aktív témák