Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz ViZion #3 üzenetére

    Manapság engem zavar is a triviális feladok küldetéssé alakítása lineáris játékokban. Pl. tegnap néztem bele az Alien Isolation-be és azon gondolkoztam, hogy emlékszik-e még valaki arra, mikor végig lehetett játszani egy Half-Life 2-t anélkül, hogy kiírta volna a HUD, hogy "nézz körbe a vonaton", "próbálj elfutni a fegyveres üldözőid elől", "kövesd a nőt", "tégy két téglát a libikóka másik végére".

    Vagy mikor van egy "open world", és látni hogy oda van készítve valamihez NPC és tárgyak, de amíg nem kaptad meg valakitől a küldetést, addig vagy valami idle state-ben vannak ragadva, vagy annyiszor támadnak rád és születnek újra ezek az NPC-k, ahányszor elmész a térkép adott pontja mellett, vagy nincs ott addig semmi felvehető tárgy. Nem nagyon van olyan, hogy spontán elrontod, vagy akár megcsinálod a küldetést azelőtt, hogy felvennéd, mikor "beletúrtad valamibe az orrod".

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák