- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fritz Teufel
addikt
Teljesen jogos az észrevétel! A coupé az autóiparban korábban az olyan zárt kocsiszekrényű személygépkocsikat jelentette, amik 4 vagy 5 férőhellyel és KÉT ajtóval rendelkeztek. Igazából inkább két személyesek voltak, a hátsó sor inkább beépített gyerekülésnek voltak jók vagy volt hova bedobni hátulra a kabátot.
Manapság ez teljesen újra van értelmezve. Azok a crossoverek vagy SUV-ok is coupénak vannak titulálva, amik valójában liftback felépítményűek.liftback: a szedán és a hatchback között helyezkednek el. Csomagterük a hátsó szélvédővel együtt nyílik, a hátsó ajtó egészen a C-oszlopig nyúlik le. Úgy is meghatározhatjuk ezt a csoportot, mint az 5 ajtós szedán.
szedán vagy lépcsőshátú: rendszerint a hátul utazóknak is komfortos helyet biztosít. Csomagtartója a C-oszlop mögött helyezkedik el, teljes értékű, nyitásakor a hátsó ablak nem nyílik. A szedán modellek merev tetővel és fix B-oszloppal rendelkeznek.
cupé vagy coupé: sportos megjelenésű, zárt személygépkocsi merev tetővel. A fix B-oszlop hiánya jellemzi. Csomagtartójának mérete elenyésző, de a típust alapvetően nem csomagszállításra tervezték. Hosszú ajtajai a vezető és a mellette ülő utas kényelmét szolgálják.
A cikkhez is hozzászólva: végre egy Nissan, aminek egészen elfogadható dizájnja van. Sajnos a hátulját elrontották, a C-oszlopról az ívek kötelező lett volna a hátsó szpojleren folytatni. Mondjuk az dicsérendő, hogy legalább az ívek párhuzamosak, így az arányosságon nem esett végzetes hiba.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2