- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
"A kérdés az, hogy 5 év múlva vezethetünk e autót vagy sem."
Ez nem kérdés. Ez az önvezetősdi technológia a béka segge alatt van egy általános bevezetéshez képest. Kaliforniában párszáz autóval lehet vele bohóckodni, de próbálnák csak kiküldeni ezeket a verdákat mostanság az osztrák, vagy délnémet utakra. Nekem van a kamionban tempomat, sávtartó, meg távolságtartó automatika. Még egy enyhe hóeséstől is megvakulnak a szenzorok és elszáll az egész hi-tech miskulancia. Arról nem is szólva, hogy ilyen körülmények között a mobilhálózat is be tud krepálni és akkor b..6ják az AI kommunikációjukat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz borbastomi #29 üzenetére
Valamit félreértettél. Én egy szóval sem írtam, hogy a navi irányítaná az autót.
"Ezt persze még mindig meg lehetne oldani okostelefonnal is, ám a beépített navigáció hozzáfér az autó többi adatához is (fogyasztás, vezetési stílus, szenzorok), így sokkal pontosabban tudja kalkulálni mondjuk egy elektromos autó hatótávját."
Ezekhez OBD -n keresztül is hozzá lehet férni ahhoz, hogy egy külön hardveren futó navi szoftver ezeknek a figyelembevételével tervezzen útvonalat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem mindenhol olyan rózsás a lefedettség, mint nálunk. A Google Maps -be nem lehet POI adatbázist betölteni. Nekem IDS kutakon kell tankolnom. Egy tíz címes körfuvart sem tud optimalizálni. De, amiért igazán használhatatlan (a Waze -zel együtt) az az, hogy nem tudja figyelembe venni azt, hogy 4m magas vagyok, 18m hosszú és 40 tonna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #37 üzenetére
Miért bizzak egy NNG által fejlesztett, integrált rendszerben, ha arra nem képesek, hogy a tabletemen ne késsen a hang? Nem egyedi probléma, a Playen is többen írták. A support -juk hozzáállása pedig vetekszik az Apple -ével. A hiba nyilvánvaló, de csak a sablon süket dumát nyomatják. Tényleg olyanok, mint egy politikus. Érthető, hogy kihátrálnak a felhasználók közvetlen kiszolgálásából. Ha vki megtapasztalja az NNG hozzáállását, az biztos nem akar olyan autót venni, amibe az NNG bármit is "fejlesztett".
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #06658560 #45 üzenetére
Ha az úton tartáshoz nem is kell, de csak kell lennie vmi tervnek az A -ból, B -be való eljutáshoz. Amikor az ember beül az autóba, azt általában azért teszi, hogy eljusson vele egy X célállomásra. Ezt valamilyen programmal tudatnia kell, különben elég céltalanná válik az autókázás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Azért az hasznos feature, ha egy elektromos autón útvonaltervezéskor kalkulál a hatótávval is. Nincs minden sarkon töltő és maga a töltés is hosszabb időt vesz igénybe, mint egy dízelnél, vagy benzinesnél. Ehhez pedig jól jönnek az aktuális menetadatok.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Mostanában kerültek bele a Térképbe az elektromos töltőhelyek. De, egy villanyautónál sokkal nagyobb differenciák mutatkoznak a hatótávban a használat függvényében. Sztem nagyon hasznos lenne, ha a navi program ezzel realtime tudna kalkulálni. Pl. figyelmeztetne, hogy a jelenlegi használattal nem érjük el az előre tervezett töltőhelyet, és javaslatot tenne a megfelelő energiahasználati szintre, vagy az aktuális használattal elérhető töltőhelyekre. Ehhez viszont kellenek az aktuális energiahasználati infók.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz borbastomi #56 üzenetére
Még egyszer leírom. Szó sem volt önvezetésről. A navigáció és az önvezetés attól, hogy vannak összefüggéseik, még két, külön dolog. Önvezetés nem lehet navi nélkül, navi viszont van önvezetés nélkül.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G