Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bencze

    senior tag

    válasz aujjobba #6 üzenetére

    Kényelemben nem. Mostanában jó ideje influenza kínoz meg egyéb okokból is nem bicikliztem az idén sokat ahelyett bkv / greengo, limo volt munkába menet és meglepően sűrűn van nagyon büdös csöves a tömegközlekedésen. Elszoktam tőle. Attól az autó legtöbbször luxus de az emberek lustaságát nem szabad alábecsülni. Kicsit jobban kezd keresni rögtön megtalálja mire verje el, tisztelet annak a kb 1% vagy kevesebb kivételnek.

    (#7) Somatom
    A saját autód költsége nem áll meg a sofőrszolgálatnál. Érdekes lenne kiszámolni havi hány óra jönne ki közösségi autóból versus a saját autó. Átlag budapesti lakosnak valószínűleg nem kell annyit használnia az autót, hogy megérje sajátot fenntartani; kivéve az aki "csak" tart egyet vagy valami nem standard életmódot él és sokat kell használja (de olyankor általában már munkaeszköz ami megint más tészta). Aki rendszeresen vidékre jár, olyan helyre ahová nem megy vonat, esetleg nagy családdal megy ki hetente, az inkább a kivétel.

    De ez sem racionális döntés a legtöbb embernél, eldönti hogy akar élni aztán megideologizálja.

    [ Szerkesztve ]

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

Új hozzászólás Aktív témák