Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bencze

    senior tag

    válasz aujjobba #2 üzenetére

    Biciklihez meg gyalogláshoz képest pláne. Nekem volt egy érdekes tesztem (véletlenül) valamelyik hétvégén, ilyen rendszerrel 1 ezres, pont ugyanaz az út vissza taxival 3. Annyira drágák lettek a taxik, hogy még dugóban is olcsóbb, de főleg azon kívül.
    Alkalmi használatra tökéletes, egyedüli kockázat, ha az ember lezúzza akkor azért fizetsz önrészt.
    A mercedes igaz drágább, de annak meg van rendes csomagtartója, abba még a süldő malac is elfér.

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

  • bencze

    senior tag

    válasz aujjobba #6 üzenetére

    Kényelemben nem. Mostanában jó ideje influenza kínoz meg egyéb okokból is nem bicikliztem az idén sokat ahelyett bkv / greengo, limo volt munkába menet és meglepően sűrűn van nagyon büdös csöves a tömegközlekedésen. Elszoktam tőle. Attól az autó legtöbbször luxus de az emberek lustaságát nem szabad alábecsülni. Kicsit jobban kezd keresni rögtön megtalálja mire verje el, tisztelet annak a kb 1% vagy kevesebb kivételnek.

    (#7) Somatom
    A saját autód költsége nem áll meg a sofőrszolgálatnál. Érdekes lenne kiszámolni havi hány óra jönne ki közösségi autóból versus a saját autó. Átlag budapesti lakosnak valószínűleg nem kell annyit használnia az autót, hogy megérje sajátot fenntartani; kivéve az aki "csak" tart egyet vagy valami nem standard életmódot él és sokat kell használja (de olyankor általában már munkaeszköz ami megint más tészta). Aki rendszeresen vidékre jár, olyan helyre ahová nem megy vonat, esetleg nagy családdal megy ki hetente, az inkább a kivétel.

    De ez sem racionális döntés a legtöbb embernél, eldönti hogy akar élni aztán megideologizálja.

    [ Szerkesztve ]

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

  • bencze

    senior tag

    válasz Bdanyy #36 üzenetére

    Elég szar, de hozzá lehet szokni. Az elején átkoztam de mostanra megszerettem és nem tudom mit csinálok másként, tudatosan semmit, de ritkább, hogy nagyon lagoljon, reszponzív általában és teljesen jól használható. Hozzá kell szokni.
    Az az igazság full városi araszolgatós, lámpától lámpáig üzemre a kézi váltó nagyon hamar unalmas lesz, én valahogy azt sem érzem megoldásnak.
    Hosszú távon remélhetőleg full villanyüzem lesz és ezen is segít. Reménykedjünk.

    [ Szerkesztve ]

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

  • bencze

    senior tag

    válasz Keem1 #45 üzenetére

    Hóbort? Az emberek 99%-a nem megy napi több száz km-t. Amennyire én vettem észre egy eup nekem elmegy télen is 100km-t annyit meg kb 3-4 nap alatt megyek, 2 ha sok elintézni valóm van a városban. Ha te naponta-kétnaponta tankolod a dízelt akkor kivételesen rád érvényes amit mondasz, de akkor 2 taxis használja az autód.
    p.s. ja, az eup egy kis hatótávú városi autó. Ha az ember eljár napi 100at, 200at (ugye az évi 36000-72000) akkor vegyen leafet, konát, ioniqot, teslát stb.
    Az eup nem 50et megy, lehet vele úgy közlekedni szándékosan de az olyan mintha a 8l fogyasztású autódból kisajtolnád a dupláját folyamatos padlógázzal.
    Sharingre persze szar az eup jelen formájában, nagyobb hatótáv kényelmesebb lenne, kevesebb lenne a holtidő amíg áll.

    norvég téli hatótáv teszt Kona

    [ Szerkesztve ]

    -= QFR mx blue / HPE87 mx brown / QFR mx red / Poker 2 mx blue / Poker 3 mx clear / Leopold FC660M mx silent red=-

Új hozzászólás Aktív témák