- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Schuler888
senior tag
A tesla lufi kipukkad zaros idon belul, az audi e-tron mar most jobb csomagot tesz le, es ott vannak a kinai tronbitorlok is, a forradalomhoz tok jo volt a tesla, aztan most szep lassan ralepnek a torkukra..
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
A szén-monoxid az Otto motor problémája.
A Diesel motorok korom képzése a probléma. Ezen segít a részecske szűrő. Tényleg segít.
A nitrogén oxidok redukálása majdnem tökéletes. Az csak idő kérdése, hogy teljesen megbízhatóra fejlesszék.
Ha egy új autó mögé állsz, legfeljebb az AdBlue szagát fogod érezni, ha túladagolja a fedélzeti számítógép.A szén-dioxid kibocsájtása előnyösebb a dízelnek. Ennyi.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Stard72
tag
elég zöldeket beszélsz.
Az Adblue nem a por ellen van, hanem a NOX csökkentésre. Nem az illatosítót érzed, hanem az adblue szagát, ami elég büdös, konkrétan a húgyra hasonlít. A VW nem azért csalt, mert nem tudták a határértékeket hozni, hanem azért, mert nem terveztek elég nagy adblue tartályt az autóikba, és emiatt nem tudták volna a két szervíz között folyamatosan üzemeltetni a rendszert. -
"Dízel is egy Ottó motor."
Nem.
Az eredeti Otto motorban a az égéstéren kívül keverték a levegőt a benzin párájával. Ezt robbantotta fel a gyújtógyertya a hengerben.A Diesel motorban a tiszta levegő sokkal magasabb kompresszióval sűrítődik. A gázolajat nagy nyomással fecskendezik be a hengerbe. Ez esetben öngyulladás indítja be a robbanást.
Elméletileg ez esetben nincs égési sebesség, mert egyszerre kezd el égi a befecskendezett gázolaj. Gyakorlatban nem ennyire egyszerű a dolog.
A benzint viszont egyetlen pontból kezdjük el égetni, ezért alacsonyabb az égés hatásfoka.Ebből következik egy érdekes jelenség. A bezin motorok nyomaték legnagyobb nyomatéka a maximális fordulatszám alatt van. A dízel motorokat minden esetben fordulatszám korlátozó megoldással kell ellátni, mert nyomaték maximum a fordulatszám maximumán van.
Ezért veszélyes, ha egy dízel motor olajat képes szívni az égőtérbe. Ha az elején nem sikerül fékkel leállítani, tönkre hajtja magát a motor. Rosszabb esetben a jármű is ki fog gyulladni.Ezt az állapotot a (kétütemű) benzinmotorok is ismerik, ha még karburátorosak. A gyújtás megszűnése után még tovább dolgoznak, ha túlmelegedik a motor.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Schuler888
senior tag
"VW azért csalt, mert sehogyan nem tudta hozni igért „zöldülést”.
Azóta pár fej hullott, de károsítás maradt, mert hát egyik legnagyobb autógyár nem dölhet be"Aztan szepen sorban a tobbiekrol is kiderult..
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Hobby rádiós topik
- Witcher topik
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Futás, futópályák
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Assetto Corsa Competizione
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...