Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • darvinya

    titán

    válasz Stard72 #31 üzenetére

    Nitrogén oxid korommal összefügg, ami por nélkül nem lehet.
    Dízel közel 10x több kormot termel, mint a benzines, emiatt kellett bevezetni ezt az AmbiPukit.
    VW azért csalt, mert sehogyan nem tudta hozni igért „zöldülést”.
    Azóta pár fej hullott, de károsítás maradt, mert hát egyik legnagyobb autógyár nem dölhet be, különben lenne '20-30-as világ infláció.
    Azzal, hogy bevezették regenerálót, attól még kiokádja a szemetet, de töményen.

    Semmi bajom a dízellel, de meg van a helye, s nem bel/városban kormolni.

    xsjado93

    Komplikált technológiát nem lehet eladni/bevezetni.
    Pl: sósvízes katalitikus energia kinyerőt miért nem fejlesztik?
    Mert, ahhoz csak víz+só kellene, végtermék vízpára és só, s 5-10 év múlva szilícium +egy fém hulladék.
    Mi lenne ekkor fosszilis, akku gyártókkal. -Bezárnának, milliárd ember lenne munkanélkül, ha ez 5 év alatt meg tennék.

    Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

Új hozzászólás Aktív témák