- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Értem az elvedet, de nem értek egyet vele - a nyers erővel megvalósított kapacitásnövelés minden infrastruktúra fejlesztés méregpirulája, mert könnyen lehet belőle kihasználatlan szellem-övezet. Ha nem haragszol az M0-észak példát szándékosan ignorálnám, mert wall of textet lehetne érvekkel és ellenérvekkel idehozni, de arra azért felhívnám a figyelmet, hogy nagyon sok jövőre vonatkozó forgalombecslés folyamatosan növekvő igényekkel számol, ami egy csökkenő népességű országban hosszú távon bizarr lenne. Persze a forgalom centralizálódhat egy-egy földrajzi helyre, még az autók száma és használati gyakorisága is növekedhet egy darabig, de ezek a már-már tényként kezelt trendek akár a visszájukra is fordulhatnak, amely óriási kihasználatlan útfelületeket és nagy, üres parkolókat eredményezne. Ezért nem szívesen fog bele senki hosszú megtérülési idejű közlekedési projektekbe.
[ Szerkesztve ]