- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GIJoe
addikt
válasz arnyekxxx #136 üzenetére
Az hogy megtérül e, olyan dolog most ahol én lakom EON terület 45 Ft/kWh, Németbe 90 Ft körül van ue, szinte biztos nem lehet sokáig tartani ezt a rezsidémonos kamu-nyomott árat, ha nem lenne friss házhitelem napelemparkba ölnék sok $t.
Van aki nagyban gondolkozik és megéri, biztos nem tőled kér tippet.
Amit linkeltem fent egyértelműen le van írva, hogy GridFree limiterrel, óra után, vagy akár külön vezetéken, nem kell engedély, nem fog visszatermelni 2-3kWh már lehet puffer tartályt melegíteni, hőszivattyús bojlert rotyogtatni stb... -
axioma
veterán
válasz arnyekxxx #137 üzenetére
Varj, ne keverd a szezont a fazonnal (vagy ha a cikk, legalabb ne idezd).
A _kiegyenlito_ aram az az 1400 dollar. Alatta a zsinoraram nyilvan sokkal olcsobb, es egy varhato atlagot fizettetnek a userrel (tarifa ara).
A tesla szempontjabol pont az a lenyeg, hogy a tarolasi kapacitasuk miatt tudnak pont a peak-ben azonnal szolgaltatni. Csak kicsit kell olcsobbak legyenek, mint a gazturbina (annak inditasi koltsegevel es felfutasi gorbejevel is versenyezve), mar megeri adni, mivel mire a sajat userek hasznaljak, addig visszatoltodik. -
.DLL
veterán
válasz arnyekxxx #149 üzenetére
Csak a kötekedést érzem ebben a hozzászólásban. Nem felém személyesen, hanem a téma felé.
"Kb annyira vannak meg az alapjai mint amennyire alap a Magyar Posta telefonhálózata a Telekom optikai hálozatának."
Ok, kiemeltél egy mondatot, amibe bele lehet kötni, lehet hogy nem állja meg a helyét, és új kábeleket kell kihúzni, de a hidrogén rendszerhez ugyanúgy nincs még semmi."Egy másik scifiben meg azt írták, hogy 2001-ben a Szaturnusz közelében HAL kinyirja az emberi személyzetet."
A múltban nem volt ekkora igény ilyen akkumulátorokra, jó volt az a Li-ion vagy Li-polimer akksi azokba az eszközökbe amikbe kellettek, gondolom hogy egyetemeken, kisebb-nagyobb kutató laborokban nézegették az új lehetőségeket, de a amíg nem áll be ezek mögé egy nagyobb támogató, addig csak kb. hobbi marad, most viszont sorra állnak be a nagyobb gyártók a szilárdtest akkumulátorok fejlesztése mögé. Nyilván én is látom, hogy a "lehet, talán, majd" az nem most. Most még nincs lóf se, de a predikciók most biztatóbbak mint régen, amikor még igazából igény sem volt akkora mértékben ilyen akkumulátorokra, hogy az triggerelje a gyártókat."És ezt ki is fogja finanszírozni?"
Nyilván nem ingyenes lenne a töltés, hanem egy mindkét fél számára arányos áron.
Ugye említettem hogy először a gazdagabb környékek társasházai körül; még én is kifizetném az itthoni áram 1,5--2-szeresét a lakásom előtti töltőn, mert így is olcsóbb lenne, mint az üzemanyag, szerintem akik ilyen környéken laknak, dolgoznak, jó munkájuk van, nem jelent gondot nekik , azok szvsz nem sokat gondolkodnának ezen.(P.H.)
-
Joshi
titán
válasz arnyekxxx #158 üzenetére
"Az üzemanyag se azért annyi mert az a benzin ára hanem azért mert adózik. Ha megkapod a fizetős töltőt és ráteszi az állam a jövedéki dolgait (és rá fogja amint észrevehetően csökken a benzinkutakról származo adóbevétele), rögtön nem fogsz olyan öszinte mosollyal beállni egy töltésre."
Én is ezt írtam, hogy sokan annyira naivak a töltést és energiaárak tekintetében. Nem is kérdés hogy a töltési áram sokkal drágább lesz mihelyst lesz annyi elektromos autó, hogy az már komoly pénz lesz az államnak.
-
axioma
veterán
válasz arnyekxxx #162 üzenetére
Bammeg, ezt a hatasvadasz cikket... marmint a masodik, az elsovel nem foglalkoztam. Az e-auto(s) a hibas azert, mert nem zolden termelik az energiat??? Raadasul eccer mar mondtam: az e-auto es a sajat napelem kozott azert nemnulla az osszefugges, szoval nem kene az orszag atlagaval szamolni. Es ez csak egy aprocska hiba. Ha nem kene a benzint/dizelt szallitani, finomitani stb. hanem azt ontenek az eromube, akkor milyen egyenleg jonne ki a benzinkent/dizelkent felhasznalashoz kepest? Kulonos tekintettel arra, hogy ebbol mennyi szenny vegzi a levegoben es mennyi lesz megfogva es normalisan artalmatlanitva.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...