- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
válasz FatalEror #37 üzenetére
A fékbetét/tárcsák állapota vásárláskor már a legutolsók közé tartozik amit megnézek.
Nekem elsőre legfontosabb az összkép kívülről. napfényben egyeznek-e az árnyalatok az elemeken, illesztési hézagok körbe, csomagtartó fel, pótkeréknél gányolás nyomok, frissen festett felület, mind gyanús. Ajtók záródása, motorháztető felnyit zárhídon friss festék vagy egyengetések nyomai, de legtöbbször a rendszámtáblák is sokat elárulnak, mert azt nem szokták cserélni törés után. Persze ha új a rendszám akkor mindegy. Motor ha le van mosva alapból gyanús, de nem váló ok. Első hidegindítás, hidrotőkék/szelepek hangja, hátul ha már látjuk a kékes füstöt az nem túl jó, de szintén nem váló ok, de jó alku alap, szelepszár szimering nem a világ. Nem árt megnézni az olajbeöntő sapka alját, ha erősen vajas akkor valószínűleg hengerfejes az autó, ha csak kevésbé akkor az lehet a sok rövid utaktól is. Ha már a sapka le van véve, világítsunk be a szelepfedélbe, ha nagyon sok az olajsár, akkor valószínűleg "nem volt" gazdája az autónak, nem cseréltek benne olajat időben, és akkori s csak gyenge minőségűt kapott. Érdemes állóhelyzetben a kormányt kitekerni, egyből képet kaphatunk a szervó állapotáról és érdemes megnézni a féltengely-ek állapotát is. Belül pedig a szokásos ülés/kormány/pedálgumi páros csak tájékoztató jellegű a kilométerrel együtt, ha összességében egyben van minden, nincsenek szerelésnyomok, durva kopások, illesztési hibák a műanyagoknál, különböző szedett vedett csavarok, akkor nagy gond nem lehet. Menet közben ne sajnáljuk a gödröket, macskakövet ott jönnek elő a hibák egy kis kotyogás még szintén nem váló ok. Kuplung pedált mennyire nehéz lenyomni,(szerkezet/bovden hiba) Esetleg csúszik-e magasabb fokozatban hirtelen gyorsításnál(tárcsa) és benyomott pedálnál lehet-e hallani kerregő hangot (csapágy). Ha kuplungos az autó az zsebbe nyúlós történet, de még mindig a vállalható kategória, (alku kérdése), váltó rudazat állapota, sebességbe rakva mennyire lötyög a váltókar,esetleg nehéz megtalálni a fokozatokat, ez sem vészes, de ha már recseg a váltó akkor mondjuk egy szinkron gyűrű hiba nem akkora poén autóvásárlás után. Több dolgot már nincs erőm leírni, de kb a végtelenségig lehetne variálni, de én még mindig azt mondom, h törött autóból soha nem lesz sokáig jó autó, tehát nálam az a legfontosabb szempont, h ne TK-ból visszahozott legyen.20 éve a PH-n.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...