Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vince

    őstag

    válasz mepet #36 üzenetére

    Némi fantáziával azért beláthatóak az előnyök a mezei számlatömbhöz képest. Idéznék a cikk 3. bekezdéséből:
    "feltölthetjük ügyfeleinket, szolgáltatásainkat (megnevezés, mennyiség, egységár, ÁFA kulcs), majd egy egyszerű drag&drop módszerrel, esetleg a tételek kattintgatásával össze is raktuk a számlát, melyet elküldhetünk emailben (a szoftver ebben a tekintetben is megfelel minden előírásnak), lementhetünk PDF-ben [...] Az elkészült számlákhoz kapcsolódóan különféle grafikus megjelenítéseket is használhatunk, azaz diagramokon láthatjuk, hogy hova és mennyit számláztunk, hogyan alakultak a bevételeink."

    Jelenleg ezt tudja, de fejlődni fog ez a megoldás, biztos vagyok benne, hogy lesz benne nyomtatásmentesen érvényes számla is egy csomó más dologgal együtt...

    [ Szerkesztve ]

    "Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal

  • BeryBp

    csendes tag

    válasz mepet #36 üzenetére

    "Kitöltök egy számlát mondjuk egy WP telefonon. Ezután lementem a felhőbe. Belépek egy számítógépről a felhőbe, letöltöm a számlát. Megnyitom a letöltött számlát, majd kinyomtatom 2 példányban, egyik az enyém, másik a vevőé. A kinyomtatott számlákat aláírom, lepecsételem. Az egyiket odaadom a vevőnek, a másikat elsüllyesztem a fiók aljára. Most ez mégis mitől egyszerűbb, mint neadjisten egy mezei számlatömb?"

    1. Amikor kész a WP-n (vagy Win8.1/RT-s tableten, vagy Win8.1 notebookon) a számla azonnal elküldöd távnyomtatással az ügyfélnek a mentéssel együtt, NEM nyomtatod ki.
    2. Nem kötelező sem lepecsételni, sem aláírni a számlákat már évek óta.
    3. Nem kell kézzel kitöltenem sem az ügyfél adatokat, sem a saját adataimat, nem kell tudnom fejből az adószámomat, se a termék aktuális árát, sem hogy milyen áfá-s, nem kell tollat hordanom magamnál, se egy számlatömböt, nem kell egy 10-15 tételes számlát hosszú vevőnévvel és címmel percekig körmölnöm.
    4. Nem kell elmennem megvásárolni egy számlatömböt, magamnál tartva a vállalkozói igazolványt vagy cégkivonatot.
    5. Nem kell aggódnom, hogy éppen nincs nálam a számlatömböm, mert a telefont csak magamnál hordom.
    6. Nem kell tudnom az aktuális számlakitöltési jogszabályokat, ha tegnapelőtt változtak, akkor sem. Jó, ez nem gyakori probléma, de azért láttam már, ahol gondot okozott :)

    Nekem ez egyszerűbb.

    Persze, aki még a golyóstoll feltalálását ünnepli, annak lehet, hogy tényleg jobb egy kézzel megírható számlatömb ;-) De annak meg azt tudom mondani, hogy az pénzbe kerül, ez meg ingyenes.

  • zsakszabolcs

    csendes tag

    válasz mepet #36 üzenetére

    Kedves mepet,

    A folyamat a következő:
    1. Összeállítod a számlát a Windows telefonon.
    2. Távnyomtatod a saját és a vevőt email címére.
    3. Mindkét fél kinyomtatja.

    Számlát aláírni és lepecsételni nem kell.

    Üdvözlettel:
    Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt.
    Zsák Szabolcs
    fejlesztési igazgató

Új hozzászólás Aktív témák