- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Ha valamivel könnyen agyon lehet vágni a képminőséget, azok a post process effektek, amit a driver intéz mindenre. A játékba implementált megoldásokat legalább úgy építik be, hogy az ott látható, beállításokkal létrehozható végeredményt legalább végig tesztelte a fejlesztő és rábólintott a producer, szóval ha kompromisszumos is, nem ront többet mint amennyit javít.
Röviden ezt a "kenjük be sárral" megoldást nem preferálom.
Annak örülök hogy van kényszer ezeknek a megoldásoknak a fejlesztésére, így meg lehet spórolni egy csomó áramot/időt ami a nagy felbontású render-re menne el.
[ Szerkesztve ]