- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
válasz #16939776 #12 üzenetére
Azért ez nem teljesen igaz! Rengetegszer láthatjuk azt, hogy a játékba épített élsimítási eljárások, nem több "egy örülj, hogy működik és van AA" megoldásnál. Rendszerint az FXAA, az aminek lehet "örülni".
Pl, az utólagos képélesítés nagyon is jól működik meghajtóból. Ami ugyanúgy egy post effekt![ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Gave
addikt
válasz #16939776 #12 üzenetére
Én majdnem minden programban egyedi beállításokat használok. (ahol engedik, vagy legalább van egy humánbarát .cfg, .ini, konfig fájl valamerre a user profilban).
Kialakult már pár dolog amiket szeretek-nemszeretek. Bloom filter általában off vagy redukálva, ha más amúgy okés effekt használja. Élkontraszt > élsimítás FHD és felette (bár ez shader használat függő is). Ha elég gyors egy FPS játék menete, ott nálam pl High és Medium között gyakran annyira kicsi a különbség, hogy a stabilitás többet ér. Lassabb játéknál, körökre osztott, néha még RTS is, ott klassz ha szép minden, de ott sem szeretem a teljes műanyagzacskóba burkolt majd megreflektorozott csillogást.
Amúgy szerintem főleg a Cloud Streaming miatt érdeklődnek ennyire a cégek, egyfajta Tiered szolgáltatás/költség csökkentéses autokonf miatt. XY user elérte a havi kvótáját, akkor már nem kap csak 70% -os képet, stb, vagy csúcs terhelt időszakban, 30% user elküldése helyett megy a 70%-os kép, csak random számok, mivel a szerveres bizniszre mindenki nagyon ráült, és ott nagyon nem mindegy sem rendering sem a sávszél kapacitás ( már, hogy nekik üzletileg mennyire éri meg).